![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei folkens. Jeg vil de-partisjonen min harddisk. Jeg har allerede slettet stasjonen D bruker kjør: compmgmt.msc. Nå forstår jeg at hvis jeg installerer et nytt OS jeg kan kombinere partisjoner på min harddisk, ikke sant? Jeg har gjort de nødvendige forberedelser (lagret viktige filer, ect.) Og er klar til å formatere og installere et nytt operativsystem. Nå her er mitt problem. Hver gang jeg starte nye OS CD, jeg aldri kommer til å nå det setup menyen. Den bærbare maskinen min krasjer hver gang før setup menyen. Er det noe galt med min laptop? Er jeg smittet med et virus? Alle som har en god ide / svar / løsning? Hjelp er verdsatt. Takk en samling. dJ0013 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kontroller BIOS-innstillinger og kontroller at CD-stasjonen først i boot-stasjonen sekvens.
Hvis det er riktig angitt, og at systemet krasjer, mens oppstart, må det være et problem med enten Windows Diskbehandling eller maskinvare skyld. Noen feilmelding når den krasjer ..... eller tar det bare fryse? Min System: Hjem Bygg
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Installere Windows og partisjonering 500GB Seagate harddisk | kristijan | Windows-operativsystemer | 1 | 9 juni 2009 04:02 |
| Problemer med å installere Vista | Ja12 | Windows-operativsystemer | 2 | 17 januar 2009 08:20 |
| Problemer med å installere 64 bit Vista | Rapolyne | Windows-operativsystemer | 6 | 4 nov 2008 12:06 |
| Problemer etter installasjon av XP | PCHardDrive | Windows-operativsystemer | 12 | 4 okt 2008 14:17 |
| Problemer med å installere Windows XP | scott1358 | Windows-operativsystemer | 12 | 2 desember 2007 14:25 |
| Thread Tools | |
| |