![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb een Windows Vista Home Premium solfware schijf en hebben herhaaldelijk geprobeerd Vista te installeren op mijn computer, de huidige OS is Windows XP SP3. het programma loopt doet ok totdat hij begint te breiden bestanden, wanneer het wordt ongeveer 27% een bericht opduikt en zegt niet te wijzigen opstartbestanden installatie stoped. ideeën over wat te doen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan de cd of de harde schijf, is de nieuwe CD? of een gebrande cd?
| |||
| |||
| Alleen gebruik 1 stok RAM tijdens de installatie - bij voorkeur 1 stick van 1 GB. Dit staat bekend om het probleem dat u beschrijft vaak. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Dimension E520 en Vista - Adobe Installeren en verwijderen Problemen | leilanigal | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 28 feb 2009 04:46 |
| Problemen met het installeren van Vista | Ja12 | Windows besturingssystemen | 2 | 17 Jan 2009 08:20 |
| Problemen met het installeren van 64 bits Vista | Rapolyne | Windows besturingssystemen | 6 | 4 Nov 2008 12:06 |
| ITunes stopt met het werken in Vista | Phil20 | Multimedia & Codecs | 1 | 13 Jan 2008 12:56 |
| Problemen met het installeren van Belkin Bluetooth F8T013 op Windows Vista | timbo1975 | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 17 dec 2007 18:38 |
| Thread Tools | |
| |