![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har en Windows Vista Home Premium solfware disken og har forsøkt flere ganger å installere vista på maskinen min, gjeldende OS er Windows XP SP3. programmet kjører virker ok før det begynner å utvide filer, når det blir ca 27% en melding dukker opp og sier ikke endre oppstartsfilene installasjonen har stoped. noen ideer om hva jeg skal gjøre? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kunne CDen eller harddisken din, er CD nytt? eller en brent CD?
| |||
| |||
| Bare bruke 1 pinne RAM under installasjon - fortrinnsvis 1 pinne på 1 GB. Dette er kjent for å forårsake problemet du beskriver ofte. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Dimension E520 og Vista - Adobe Installer / avinstaller Problemer | leilanigal | General Software Chat | 2 | 28 februar 2009 04:46 |
| Problemer med å installere Vista | Ja12 | Windows-operativsystemer | 2 | 17 januar 2009 08:20 |
| Problemer med å installere 64 bit Vista | Rapolyne | Windows-operativsystemer | 6 | 4 nov 2008 12:06 |
| ITunes slutter å virke i Vista | Phil20 | Multimedia & Kodeker | 1 | 13 januar 2008 12:56 |
| Problemer Installere Belkin Bluetooth F8T013 på Windows Vista | timbo1975 | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 17 desember 2007 18:38 |
| Thread Tools | |
| |