![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hej nylig min computer har haft problemer med. exe-filer, dont vide, hvordan det startede måske en virus eller noget, men AVG identificeret alle. exe extensions for mine programmer som trusler og en anden virusscanneren fundet dem som "filer blev ikke fundet", når det skete til et program jeg kunne ikke få adgang til det, og en Windows begrænsning besked kom op. Jeg har en virus scanner og fjernet noget jeg kunne derefter genstartet comp (dårlig idé probs = /) nu når jeg starter min PC Explorer doesnt belastning (selv i fejlsikret tilstand) I cant gøre det via taskmanager-> køre PROG-> Explorer fordi det giver en besked "vinduer kan ikke finde," Explorer ". at du har skrevet navnet korrekt, og prøv igen". Jeg har læst om andre tråde, at en virus kunne have ændret min. exe biblioteket i registreringsdatabasen (eller noget i den retning) og give instruktioner hvordan giude gennem regedit og ordne det, men jeg cant adgang regedit i kommandoprompten eller ved at køre-> regedt32, hvis jeg skriver i køre-> reg redigere en boks vises for en anden derefter forsvinder. ive forsøger at gøre dette i fejlsikret tilstand også. nogen form for hjælp om fastsættelse af denne vil være værdsat, jeg er lidt af et noob men hvis du havnt allerede indsamlet ^ ^ så ya kan blive nødt til at dumme det ned lidt lol. eventuelt mere info er behov bare spørge plz |
|
| |||
| |||
| Kan du brænde en cd? Avira AntiVir Rescue System 1. Download Avira AntiVir Rescue System - Hvis du har brug for et frit brændende ansøgning, CDBurnerXP virker på alle operativsystemer fra Microsoft Windows 2000 SP4 og fremefter. 2. Sæt en tom cd i din brænder og dobbeltklikke på den hentede fil. 3. Programmet vil automatisk brænde cd'en til dig. 4. Placer brændt CD i den berørte computer og starte computeren med cd'en i cd-skuffen. 5. På den nederste venstre side af skærmen er der 2 flag. Brug musen klikker på det britiske flag til at bruge engelsk. 6. Klik på Konfiguration knappen. - Vælg Scanne alle filer - Vælg Prøv at reparere inficerede filer og Omdøb filer, hvis de ikke kan fjernes - Vælg Scan for dialers - Vælg Scan for vittighed programmer (Jokes) - Vælg Scan for spil - Vælg Scan for spyware (SPR) 7. Klik på Virusscanneren 8. Klik på Start scanner i bunden af skærmen. 9. Lad Avira finish det scanning og derefter fjerne eventuelle trusler fundet og derefter exit ud af scanneren. 10. Tag cd'en ud af cd / dvd-bakken og derefter genstarte computeren. Hvis det er nødvendigt se denne Tutorial for Avira Rescue CD |
|
| |||
| |||
| ty il prøv det =] |
|
| |||
| |||
| scanneren fundet 789 rapporter på [w32/virut.gen] koder i min. exe-filer. ive genstartet computeren, men nu computeren plejer selv start, det bare går i en løkke af nede til windows loading skærmen derefter genstarte, også i fejlsikret tilstand og også forsøgt den sidst kendte fungerende konfiguration uden held. mener im skruet |
|
| |||
| |||
| Citat:
Nedenstående oplysninger skal besvare alle dine spørgsmål. Virut / Sality er en virus, der inficerer alle eksekverbare filer og screensavers. Virut også åbner en bagdør give hackeren med uautoriseret ekstern adgang til den inficerede computer. Definition: polymorfe virus. Der er ingen måde at helbrede denne infektion. Deres eneste mulighed er at udføre en fuld omformaterer. Forsøg ikke på en reparation installere. Forsøger at løse dette infektion vil kun forlade computeren ubrugelig. Se Virut på Rise og Virut og andre File infectors - At kaste håndklædet i ringen? for mere information. Bemærk, at hvis du beslutter dig for at forsøge at rense det, du skal være yderst forsigtige med, hvad der er bakket op som disse nye infektioner kan få i mange forskellige filtypenavne (DLL, EXE, SCR, HTM, HTML, MP3, AVI, WMV, PDF. .... osv.). En komplet omformatere og geninstallere er meget foreslået! Undgå sikkerhedskopiering komprimerede filer (zip / førerhus / rar.....etc). Virut kan også trænge ind komprimerede filer, der har. Exe-eller. Scr indeni dem. Sikkerhedskopiering af filer før formatering Hvis du sikkerhedskopiere eventuelle filer, de skal være scannet fra et rent ordentligt beskyttet PC før genoprette. Også passe på, hvad scanner anvendes som nogle er meget dårlige til at opdage og endnu værre at beskytte fra denne infektion. I virkeligheden på grund af karakteren af disse nye infektioner er der formentlig ingen redskaber, der vil korrekt beskytte dig mod infektionen. Være meget selektive og kun sikkerhedskopiere filer, du ikke kan erstatte gerne tekstdokumenter og personlige billeder. Undlad at sikkerhedskopiere til en anden maskine! Det vil sandsynligvis blive smittet med Virut. Brænd til DVD / CD, en flash-drev eller til et eksternt drev der ikke har noget andet på det og som du kan formatere, hvis det ikke bliver smittet fra sikkerhedskopier. Jeg foreslår, kører mindst 3 af de nedenfor scannere på backup filer. Kør den første scanning derefter genstarte, før du kører den anden derefter genstarte efter den anden, før du kører den tredje. -) Dr.Web CureIt! -) AVG Win32/Virut Removal Tool -) Symantwc W32.Virut Removal Tool -) McAfee AVERT Stinger -) Microsoft Windows Malicious Software Removal Tool Hvis du ikke ved, hvordan du udfører en ny installation, skal du bruge denne hjemmeside -> http://www.windowsreinstall.com/ Meget vigtigt, skal du gøre følgende straks eller snarest muligt! Hvis du har gjort alle online transaktioner, kalder alle dine banker, kreditkortselskaber, finansielle institutioner og informere dem om, at du kan blive et offer for identitetstyveri og til at sætte en vagt på dine konti og / eller ændre alle dine kontooplysninger numre. Fra et rent computer ændre alle af dine online-adgangskoder herunder for e-mail, banker, finansielle regnskaber, PayPal, eBay, online kreditkort selskaber og alle online-fora eller grupper du tilhører osv. MÅ IKKE ændre adgangskoder eller gøre alle transaktioner, mens du bruger den inficerede computer. Angriberen vil få de nye adgangskoder og transaktionsoplysninger. |
|
| |||
| |||
| ahhhhhhhh = / smuk renset om det, men hvis den eneste måde gætte det må ske. thanx belastninger for den hjælp, selv om =] |
|
| |||
| |||
| Yea det er en, at ingen ønsker at se. Det er der kommer fra visse downloads findes primært på torrent sites. Intet er virkelig fri ... |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| 1TB Ekstern HDD og Windows Stifinder Problemer | Paul4763 | Drives & flytbare medier | 19 | 18 oktober 2009 10:18 |
| Explorer.exe og Dr. Watson postmortem debugger problemer | thingie2 | Windows-operativsystemer | 1 | 28th Dec 2008 19:13 |
| Windows Explorer Problemer ... Jeg tror! Hjælp! | marky7186 | Windows-operativsystemer | 1 | 4. sep 2008 03:49 |
| Internet Explorer problemer | newbcpu | Webbrowsere & FTP Klienter | 1 | 4 januar 2008 21:17 |
| Et par problemer med Internet Explorer | af537 | Webbrowsere & FTP Klienter | 2 | 8. sep 2007 04:55 |
| Thread Tools | |
| |