mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Problemen met Regedit Explorer. Exe-bestanden!

Reply

Thread Tools
Old 29 juni 2009, 15:06
Nieuw Lid Fractie

Default Problemen met Regedit Explorer. Exe-bestanden!

hoi
onlangs mijn computer heeft problemen met de. exe-bestanden, dont weten hoe het begon misschien een virus of iets maar AVG geïdentificeerd allemaal. exe extensies voor mijn programma's als een bedreiging en een andere virusscanner gevonden hen als "bestanden niet gevonden ', zodra dit is gebeurd van een programma was ik geen toegang tot het ramen en een beperking bericht kwam. Ik heb een virus scan en verwijderd wat ik kan dan opnieuw comp (slecht idee probs = /) nu als ik het opstarten van mijn pc ontdekkingsreiziger doesnt laden (zelfs in de veilige modus) i cant doen via taakbeheerder-> Uitvoeren prog-> ontdekkingsreiziger omdat dit geeft een melding "Windows kan het niet vinden," explorer ". Zorg ervoor dat u de naam juist en probeer het opnieuw." Ik heb gelezen op andere threads dat een virus zou kunnen zijn veranderd mijn. exe-map in het register (of zoiets) en geven instructies hoe giude via regedit en fix it but i cant toegang regedit via de opdrachtprompt of door run-> regedt32 als ik typ in run-> reg bewerken verschijnt voor een tweede vervolgens verdwijnt. ive probeert dit te doen in de veilige modus ook.

Hulp op deze vaststelling zou worden gewaardeerd, ik ben een beetje een noob maar als je havnt reeds verzameld ^ ^ dus je kan het zo zijn dat het dom een beetje lol.
eventueel meer info nodig is vraag plz
Old 29 juni 2009, 15:17
Moderator Groep

Kunt u een cd branden?

Avira AntiVir Rescue System

1. Download de Avira AntiVir Rescue System
- Als u een gratis branden van toepassing, CDBurnerXP werkt op alle besturingssystemen van Microsoft Windows 2000 SP4 vanaf.
2. Plaats een lege cd in je brander en dubbelklik op het gedownloade bestand.
3. Het programma zal automatisch branden van de cd voor je.
4. Plaats de cd gebrand in de getroffen computer en start de computer met de cd in de cd-lade.
5. Aan de linker kant van het scherm zijn er 2 vlaggen. Gebruik uw muis klik op de Britse vlag te gebruiken Engels.
6. Klik op de Configuratie knop.

- Selecteer Scan alle bestanden
- Selecteer Proberen te repareren geïnfecteerde bestanden en Bestanden hernoemen, indien zij niet kunnen worden verwijderd
- Selecteer Scannen op dialers
- Selecteer Scannen op Joke's (Moppen)
- Selecteer Scan voor spelletjes
- Selecteer Scannen op spyware (SPR)

7. Klik op Virusscanner
8. Klik op Start scanner aan de onderkant van het scherm.

9. Laten Avira afwerking is het scannen en verwijder vervolgens alle bedreigingen gevonden en vervolgens afrit van de scanner.
10. Neem de cd uit de cd / dvd-lade en start de computer opnieuw op.

Indien nodig zie dit Handleiding voor de Avira Rescue CD

Old 29 juni 2009, 15:20
Nieuw Lid Fractie

ty zal het eens proberen =]
Old 29 juni 2009, 17:02
Nieuw Lid Fractie

de scanner gevonden 789 meldingen van [w32/virut.gen] codes in de mijn. exe-bestanden. ive computer opnieuw opgestart maar nu is de computer gewoon nog opstarten, gaat het gewoon in een lus van XML naar de windows scherm vervolgens opnieuw te laden, zelfs in de veilige modus en ook geprobeerd de laatst bekende goede configuratie met geen geluk. denk im screwed
Old 29 juni 2009, 17:06
Moderator Groep

Citaat:
de scanner gevonden 789 meldingen van [w32/virut.gen]
Ik dacht dat het was een Virut besmetting en het nieuws niet goed is voor zover de reparatie / het verwijderen van de infectie.

De onderstaande informatie dient te beantwoorden al uw vragen.

Virut / Sality is een virus dat alle uitvoerbare bestanden infecteert en screensavers. Virut opent ook een achterdeur die de aanvaller met ongeoorloofde toegang op afstand tot de geïnfecteerde computer. Definitie: Polymorfe virus.

Er is geen manier om te genezen van deze infectie. Uw enige optie is om een volledig opnieuw. Probeer niet een reparatie installeren. Trying to fix deze infectie wordt alleen verlaten de computer onbruikbaar. Zien Virut op de stijging en Virut en andere Bestand infectors - Throwing in de handdoek? voor meer informatie.

Merk op dat als u besluit om te proberen en schoon dit moet je uiterst voorzichtig op wat back-up als deze nieuwe infecties kan krijgen in veel verschillende bestand extensies (DLL, EXE, SCR, HTM, HTML, MP3, AVI, WMV, PDF. .... etc). Een compleet opnieuw en opnieuw installeren is sterk aanbevolen! Vermijd een back-up van gecomprimeerde bestanden (zip / cabine / rar.....etc). Virut kan ook doordringen gecomprimeerde bestanden hebben. Exe of. Scr binnenin hen.

Een back-up maken van bestanden voor opmaak

Als u een back-up bestanden moeten worden gescand vanaf een schone pc goed beveiligd voordat herstel. Ook wees wat scanner wordt gebruikt als sommige zijn zeer slecht op te sporen en zelfs nog erger op de bescherming van deze infectie. In feite te wijten aan de aard van deze nieuwe infecties zijn er waarschijnlijk geen instrumenten die goed beschermt u tegen de infectie. Wees zeer selectief en alleen back-upbestanden kunt u niet in de plaats zoals tekstdocumenten en persoonlijke foto's.

Geen back-up naar een andere machine! Het zal waarschijnlijk besmet door Virut. Branden op DVD / CD, een flash-drive of op een externe schijf die niets anders op en die kunt u het formaat moet worden besmet vanuit de back-ups.

Ik stel loopt ten minste 3 van de onder-scanners op de backup-bestanden. Voer de eerste scan vervolgens opnieuw opstarten voordat u de tweede vervolgens opnieuw opstarten na de tweede voor het draaien van de derde.

-) Dr.WEB CureIt!
-) AVG Win32/Virut Removal Tool
-) Symantwc W32.Virut Removal Tool
-) McAfee Avert Stinger
-) Microsoft Windows Malicious Software Removal Tool

Als je niet weet hoe u een nieuwe installatie, het gebruik van deze website -> http://www.windowsreinstall.com/

Zeer belangrijk is, doet u het volgende onmiddellijk of zo spoedig mogelijk!

Als u hebt gedaan alle online transacties, bel al uw banken, creditcardmaatschappijen, financiële instellingen en hen te informeren dat u het slachtoffer bent van identiteitsdiefstal en om een horloge op uw rekeningen en / of verandering van uw account nummers.

Van een schone computer veranderen alle van uw online wachtwoorden ook voor e-mail, banken, financiële rekeningen, PayPal, eBay, online credit card bedrijven en een online forums of groepen u behoort enz.

DO NOT wachtwoorden veranderen of doen transacties tijdens het gebruik van de geïnfecteerde computer. De aanvaller krijgt de nieuwe wachtwoorden en transactie-informatie.

Old 29 juni 2009, 17:09
Nieuw Lid Fractie

ahhhhhhhh = / behoorlijk gestript over dat maar als haar de enige manier denk dat het moet worden gedaan. thanx lasten voor de hulp al =]
Old 29 juni 2009, 17:11
Moderator Groep

Ja dit is een die niemand wil zien.

Het is afkomstig van bepaalde downloads vinden op torrent sites. Niets is echt gratis ...

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.