![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hei nylig maskinen min har vært problemer med. exe filer, dont vite hvordan det hele startet kanskje et virus eller noe, men AVG identifisert alle. exe utvidelser for mine programmer som trusler og annen virusskanneren funnet dem som "filene ikke finnes", når dette skjedde til et program jeg fikk ikke tilgang til den og en windows begrensning meldingen kom opp. Jeg gjorde en virusskanning og fjernet noe jeg kan så restarted komp (dårlig idé probs = /) når jeg starter pc explorer doesnt load (selv i sikker modus) i skrånende gjøre det via taskmanager-> kjøre prog-> explorer fordi det gir en beskjed "vinduer kan ikke finner" explorer ". Kontroller at du har skrevet navnet riktig, og prøv igjen". Jeg har lest om andre tråder som et virus kan ha endret. exe katalog i registret (eller noe sånt), og gir instruksjoner hvordan du giude gjennom regedit og fikse det, men jeg skrånende tilgang regedit gjennom ledeteksten eller kjøre-> regedt32, hvis jeg skriver i kjøre-> reg redigere en boks vises for et sekund deretter forsvinner. Ive forsøker å gjøre dette i sikkermodus også. noen hjelp til å fikse dette ville være verdsatt, jeg er litt av en noob men hvis du havnt allerede samlet ^ ^ så ya kanskje dumme det ned litt lol. hvis noen mer info trengs bare spør plz |
|
| |||
| |||
| Kan du brenne en CD? Avira AntiVir Rescue System 1. Last ned Avira AntiVir Rescue System - Hvis du trenger et gratis brenne program CDBurnerXP fungerer på alle operativsystemer fra Microsoft Windows 2000 SP4 fremover. 2. Sett en tom CD i din brenner, og dobbeltklikk på den nedlastede filen. 3. Programmet vil automatisk brenne CD for deg. 4. Plasser den brente CDen i den berørte datamaskinen og starter datamaskinen med CD i CD-skuffen. 5. På den nederste venstre side av skjermen er det 2 flagg. Bruk musa klikker på det britiske flagget for å bruke engelsk. 6. Klikk på Konfigurering knappen. - Velg Skanne alle filer - Velg Prøv å reparere infiserte filer og Rename filer, hvis de ikke kan fjernes - Velg Søk etter dialers - Velg Søk etter vits programmer (vitser) - Velg Søk etter spill - Velg Skann etter spyware (SPR) 7. Klikk på Virusskanneren 8. Klikk på Start scanner Nederst på skjermen. 9. La Avira fullføre det skanne og fjerne eventuelle trusler funnet og avslutt av skanneren. 10. Ta CD ut av CD / DVD-skuffen, og deretter starte datamaskinen på nytt. Hvis nødvendig se dette Veiledning for Avira Rescue CD |
|
| |||
| |||
| ty skal prøve =] |
|
| |||
| |||
| skanneren funnet 789 rapporter om [w32/virut.gen] kodene mine. exe-filer. Ive omstartet datamaskinen men nå datamaskinen wont selv oppstart, det bare går i en sløyfe av geting til windows loading skjermen deretter starte, selv i sikker modus, og også prøvd den siste fungerende konfigurasjon, uten hell. tror im skrus |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Nedenstående opplysninger skal svare på alle spørsmålene dine. Virut / Sality er et virus som infects alle kjørbare filer og skjermsparere. Virut også åpner en bakdør gi angriperen med uautorisert ekstern tilgang til den infiserte datamaskinen. Definisjon: Polymorphic virus. Det er ikke mulig å kurere dette smitte. Din eneste mulighet er å utføre en fullstendig omformatere. Ikke prøv en reparasjon installere. Prøver å fikse dette smitte vil bare forlate datamaskinen ubrukelig. Se Virut på Rise og Virut og andre Fil infectors - kaster i Håndkletørkere? for mer informasjon. Merk at hvis du bestemmer deg for å prøve og rense dette må du være svært forsiktig på det som er sikkerhetskopiert som disse nye infeksjoner kan komme i mange forskjellige filtyper (DLL, EXE, scr, HTM, HTML, MP3, AVI, WMV, PDF. .... etc). En komplett omformatere og installere er sterkt anbefalt! Unngå å sikkerhetskopiere komprimerte filer (zip / drosje / rar.....etc). Virut kan også trenge komprimerte filer som har. Exe eller. Scr inni dem. Sikkerhetskopiere filer før formatering Hvis du sikkerhetskopiere filer bør de skannet fra en ren ordentlig beskyttet PC før gjenoppretting. Også være forsiktig med hva scanner brukes som noen er svært dårlig på å oppdage og enda verre på beskyttelse fra denne infeksjonen. Faktisk skyldes innholdet av disse nye infeksjoner det trolig ikke verktøy som skal beskytte deg mot smitten. Være svært selektive og bare sikkerhetskopiere filer du kan ikke erstatte ditt tekstdokumenter og personlige bilder. Ikke sikkerhetskopier til en annen maskin! Det vil sannsynligvis bli smittet av Virut. Brenne på DVD / CD, en flash-stasjon eller en ekstern disk som har noe på den og som du kan formatere bør det smittes fra backup. Jeg foreslår at du kjører minst 3 av nedenfor scannere på backup-filer. Kjør den første skanningen deretter omstart før du kjører andre deretter omstart etter den andre før du kjører den tredje. -) Dr.Web CureIt! -) AVG Win32/Virut Removal Tool -) Symantwc W32.Virut Removal Tool -) McAfee AVERT Stinger -) Microsoft Windows Malicious Software Removal Tool Hvis du ikke vet hvordan du utfører en frisk installere, bruke dette nettstedet -> http://www.windowsreinstall.com/ Svært viktig, gjør følgende umiddelbart eller så snart som mulig! Hvis du har gjort alle elektroniske transaksjoner, ringe alle dine banker, kredittkort selskaper, finansinstitusjoner og informere dem om at du kan bli utsatt for identitetstyveri og å legge en klokke på dine konti og / eller endre alle dine kontonummer. Fra et rent datamaskin endring alle av ditt online passord inkludert e-post, bank, finans-kontoer, PayPal, eBay, online kredittkort selskaper og alle elektroniske fora eller gruppene du tilhører etc. IKKE endre passord eller gjøre eventuelle transaksjoner ved bruk av den infiserte datamaskinen. Angriperen får nye passord og transaksjonsinformasjon. |
|
| |||
| |||
| ahhhhhhhh = / pen gutted om det, men hvis den eneste måten antar det må være gjort. thanx belastning for hjelp om =] |
|
| |||
| |||
| Stemmer dette er en som ingen vil se. Det kommer fra visse nedlastinger funnet hovedsakelig på torrent nettsteder. Ingenting er helt gratis ... |