![]() |
|
| |||
| |||
| Hey People Det er den Ol Dumbo Elias her![]() Jeg er nysgerrig om noget Om PC's har Microsoft produktnøgle klistermærker på dem som har en produkt-nøgle. Er det vigtigt at blotch over nøglen, hvis du lægger et billede af den på internettet?Elias |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, medmindre du ønsker, at alle andre Joe bruge det.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Definitely Elias. Hvad er at stoppe en person gør et notat om det, og downloade en ulovlig kopi af Windows fra en torrent site og bruge din nøgle efter installation? Intet, hvis du overfører det i offentligheden.
|
| |||
| |||
| WOW Jeg fandt dette billede på tigerdirect's hjemmeside![]() Tak ![]() Elias |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det var lidt af en fejl ved TigerDirect.
|
| |||
| |||
| LOL ![]() Folk gør dem slags fejl på ebay a'lot også ![]() Elias |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Submersfermentering Computer sag | aikigi | Cases & Strømforsyninger | 8 | 19 juli 2009 14:59 |
| Carbon Fiber sag / Computer / Laptop Project | CarbonFiberComputer | Cases & Strømforsyninger | 11 | 26 april 2009 03:40 |
| Custom Computer sag Made Fra Plexi Glass | atthelefthandovgod | Cases & Strømforsyninger | 3 | 23 marts 2009 12:16 |
| Produkt-id? Product Key? Forklarer 2 bedes | ashmehta | Windows-operativsystemer | 4 | 16. maj 2008 13:36 |
| Desktop ATX tilfælde computer med en AMD Athlon Thunderbird 700 CPU | curlyq | General Hardware Chat | 8 | 3 februar 2007 09:14 |
| Thread Tools | |
| |