![]() |
|
| |||
| |||
| Hey Mensen Het is de Ol Dumbo Elia hier![]() Ik ben nieuwsgierig naar wat Over PC's zijn Microsoft-product key stickers op hen die een productcode. Is het belangrijk om klad op de toets als je een foto van het op het web?Elia |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, tenzij je wilt dat alle andere Joe gebruiken.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zeker Elia. Wat is er iemand om te stoppen met het maken van een notitie van en het downloaden van een illegale kopie van de vensters van een torrent site en het gebruik van uw sleutel bij de installatie? Niets, als u achteraf in het openbaar bekijken.
|
| |||
| |||
| WOW Ik vond deze foto op de website van tigerdirect![]() Bedankt ![]() Elia |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dat was een beetje een fout door TigerDirect.
|
| |||
| |||
| LOL ![]() Mensen maken de aard van de fouten op eBay a'lot ook ![]() Elia |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Ondergedompeld Computer Case | aikigi | Cases & Power Supplies | 8 | De 19 juli 2009 14:59 |
| Carbon Fiber Case / Computer / Laptop Project | CarbonFiberComputer | Cases & Power Supplies | 11 | 26 apr 2009 03:40 |
| Custom Made Computer zaak Van Plexi Glas | atthelefthandovgod | Cases & Power Supplies | 3 | 23 mrt 2009 12:16 |
| Product ID? Product Key? Het uitleggen van de 2 aub | ashmehta | Windows besturingssystemen | 4 | 16 mei 2008 13:36 |
| Desktop ATX geval computer met een AMD Athlon Thunderbird 700 CPU | curlyq | Algemeen Hardware Chat | 8 | De 3 februari 2007 09:14 |
| Thread Tools | |
| |