![]() |
|
| |||
| |||
| Hej People Det är Ol Dumbo Elia här![]() Jag är nyfiken på något Om PC: s har Microsoft produkt nyckel klistermärken på dem som har en produkt nyckel. Är det viktigt att blemma över nyckel om du lägger en bild av den på webben?Elia |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, om du inte vill att alla andra Joe använder den.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Definitivt Elia. Vad är att stoppa någon som gör en del av och ladda ner en illegal kopia av Windows från en torrent site och använder din nyckel vid installationen? Ingenting, om du lägger upp det i allmänheten.
|
| |||
| |||
| WOW Jag hittade den här bilden på tigerdirect webbplats![]() Tack ![]() Elia |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det var lite av ett misstag av TigerDirect.
|
| |||
| |||
| LOL ![]() Människor gör denna typ av misstag på ebay a'lot också ![]() Elia |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Nedsänkt Computer Case | aikigi | Cases & Power Supplies | 8 | 19 juli 2009 14:59 |
| Kolfiber Mål / Dator / Laptop Project | CarbonFiberComputer | Cases & Power Supplies | 11 | 26 april 2009 03:40 |
| Anpassad Computer Case Made Från Plexi Glas | atthelefthandovgod | Cases & Power Supplies | 3 | 23 mars 2009 12:16 |
| Id? Produkt Nyckel? Förklarar 2 snälla | ashmehta | Windows-operativsystem | 4 | 16 maj 2008 13:36 |
| Desktop ATX fall dator med en AMD Athlon Thunderbird 700 CPU | curlyq | General Hardware Chat | 8 | 3 februari 2007 09:14 |
| Thread Tools | |
| |