![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hi im skal formatere min bærbare datamaskin og installere Windows så det kjører for sakte ... Finnes det et program som vil helt tørke av C-stasjonen?
også når jeg tørker den wont jeg være tørke av programmet?? / og hvis den er helt borte vil jeg være i stand til å installere Windows på nytt takk og beklager for alle spørsmål Min System: Cewy er rart macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bare bruke XP CD.
| |||
| |||
| sine vista ... og siste gang jeg gjorde det igjen 2 gig? |
|
| |||
| |||
| Bruk Vista CD da. Du er klar over en 80GB stasjonen ikke 80GB formatert ja? Det er smart markedsføring, vil du alltid mister litt. Min 160GB stasjonen 149GB formatert. |
|
| |||
| |||
| godt i formatert før, og min bror recoevered alle filene mine når formating Jeg bare ønsker å kvitte seg med at data permanent |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Harddisk filen og mappen utvinning program | alle | Drivere og flyttbare medier | 2 | 30 desember 2008 16:20 |
| Systemfilen skadet, og ikke starte - vil gjenopprettingskonsollen tørke harddisk? | Samantha0101 | General Software Chat | 13 | 23 desember 2008 20:41 |
| Et gratis program for å overvåke harddisk | slipend | General Software Chat | 3 | 5 januar 2008 05:32 |
| Måten å tørke harddisk | Cew27 | Drivere og flyttbare medier | 7 | 28 oktober 2007 10:18 |
| Mine filer sted, men helt tapt. Hjelp | spandy | Windows-operativsystemer | 4 | 13 oktober 2007 07:48 |
| Thread Tools | |
| |