![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hi im går att formatera min laptop och installera windows så det körs sakta ... Finns det ett program som helt torka c köra?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Använd bara XP CD.
| |||
| |||
| dess vista ... och sista gången jag gjorde det utelämnas 2 gig? |
|
| |||
| |||
| Använd Vista CD. Ni vet en 80 GB-enheten är inte 80GB formaterade ja? Det är smart marknadsföring, du alltid förlorar lite. Min 160GB enhet 149GB formaterad. |
|
| |||
| |||
| och jag formaterade före och min bror recoevered alla mina filer efter formating jag bara vill bli av med dessa data permanent |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hårddisk filer och mappar återvinning program | alla | Drives & Removable Media | 2 | 30 december 2008 16:20 |
| System-filen är skadad, inte uppstart - kommer Återställningskonsolen torka hårddisk? | Samantha0101 | General Software Chat | 13 | 23 december 2008 20:41 |
| Ett gratis program för att övervaka hårddisken | slipend | General Software Chat | 3 | 5 januari 2008 05:32 |
| Sättet att helt utplåna hårddisk | Cew27 | Drives & Removable Media | 7 | 28 oktober 2007 10:18 |
| Mina filer ligger någonstans, men helt förlorade. PLEASE HELP | spandy | Windows-operativsystem | 4 | 13 oktober 2007 07:48 |
| Thread Tools | |
| |