![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Programmet er Sony Ericsson billedredigeringsprogram, og installationen forløb uden problemer, og så indså program var ikke ritus en for min telefon, så derefter gik til tilføj / fjern programmer for at afinstallere det. programmet nægtede at afinstallere. Jeg fik at vide, at en anden måde var at slette indhold fra de gemte destination, som jeg var i stand til at gøre, og programmet er stadig på listen i Tilføj / fjern programmer, har jeg prøvet mange ting at afinstallere dette, McAfee uninstaller, forsøgte Måske rengøring regestry, nogle program kaldet myuninstaller, og intet fungerede, og jeg holdt modtagelsen af følgende beskeder: String WRONG_OS_MSG1 blev ikke fundet i strengen tabel String WRONG_SERVICE_PACK blev ikke fundet i strengen tabel og Sony Ericsson Image Editor WRONG_OS_MSG1 WRONG_SERVICE_PACK Jeg har læst i nogle andre tråde, at denne besked betyder, at det er OS version thats forårsager det? im øjeblikket bruger vista på min computer ... og jeg .. jeg dont kende jeg bare brug for hjælp fastsættelse af denne, har jeg forsøgt at min bedste abbilities haha Hvis nogen kunne hjælpe mig med at slippe af med dette problem, og program for godt det var, som i høj grad værdsat !!!!! |
|
| |||
| |||
| Jeg er på den del, hvor den anmoder om at fjerne venstre overs, men im ikke sikker på, hvis disse er sikkert at fjerne det fundet 3 filer under navnet anubis_setup, anubis.dll og anubis.exe fundet dybt inde i mappen AppData |
|
| |||
| |||
| Disse er en del af programmet. |
|
| |||
| |||
| Jeg har en mere avanceret søgning og nu fik jeg en anden fejl msg "String INTERNAL_ERROR_COPY_EMOSINI blev ikke fundet i strengen table" |
|
| |||
| |||
| Citat:
Citat:
|
|
| |||
| |||
| oh sry, ved mere avanceret søgning, har revo forskellige typer af søgninger, fra en hurtig søgning til en mere avanceret søgning, der går i dybere ind ur computer for at finde spor af det program, der tager længere tid at gøre, men ja, der gjorde det JEG netop kontrollerede Tilføj / fjern programmer og ikke mer = D thanks a lot evilfantasy endelig denne gene er kommet til en ende! |
|
| |||
| |||
| Intet problem, glad for det virkede. |