vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Ohjelma ei poista minun tietokone!

Reply

Thread Tools
Old 29 tammikuu 2008, 17:06
Jäsen

Default Ohjelma ei poista minun tietokone!

Ohjelma on Sony Ericssonin Image Editor, ja asennus sujui ongelmitta, ja sitten tajusi ohjelma ei ollut riitti yksi puhelimessa, niin meni sitten Lisää tai poista sovellus ja poista sen asennus.

ohjelma kieltäytyi poistaa. Minulle kerrottiin, että toinen tapa on poistaa sisällön tallennettu kohde, jota en voinut tehdä, ja ohjelma on edelleen luettelosta Lisää tai poista sovellus, olen kokeillut monia asioita poistaa tämän, McAfee poisto, yritti Ehkä puhdistus regestry, jotkut ohjelma nimeltä myuninstaller, eikä mikään toimi, ja pidin saavat seuraavat Sisältö:

Merkkijono WRONG_OS_MSG1 ei löytynyt merkkijono taulukon

Merkkijono WRONG_SERVICE_PACK ei löytynyt merkkijono taulukon

ja

Sony Ericsson Image Editor WRONG_OS_MSG1 WRONG_SERVICE_PACK

Olen lukenut joidenkin muiden säikeiden tämä viesti tarkoittaa, että se on OS-versio thats aiheuttaa sen? IM hetkellä käytössä Vista tietokoneessani ... ja minä .. i dont know Minun täytyy auttaa vahvistaa tämän, olen yrittänyt parhaan abbilities haha

Jos joku voisi auttaa minua pääsemään eroon tästä ongelmasta ja ohjelma hyvää se on suuresti arvostettu !!!!!
Old 29 tammikuu 2008, 17:15
Moderator Group

Mennä tässä

Käytä Revo poistaa sen. Jos se antaa sinulle virheilmoituksen siitä, että voi poistaa vielä ohjeiden mukaan. Revo on etsiä ja poistaa kaikki rekisteriavaimet siis poistat sen silti.

Old 29 tammikuu 2008, 17:23
Jäsen

Olen tällä osa, jos se haluaa poistaa jäänyttä, mutta im ei totta kai, jos ne ovat turvallista poistaa

Se löytyi 3 kuvaa nimellä anubis_setup, anubis.dll ja anubis.exe löytyi syvälle AppData kansio
Old 29 tammikuu 2008, 17:27
Moderator Group

Nämä ovat osa ohjelmaa.

Old 29 tammikuu 2008, 17:37
Jäsen

Tein tarkennettu haku ja nyt sain eri erehdys msg

"String INTERNAL_ERROR_COPY_EMOSINI ei löytynyt string table"
Old 29 tammikuu 2008, 17:42
Moderator Group

Quote:
Tein tarkennettu haku
Mitä tarkoitat?

Quote:
"String INTERNAL_ERROR_COPY_EMOSINI ei löytynyt string table"
Tämä tarkoittaa, että se ei ole oikein? Olen kuitenkin yritit poistaa sen?

Old 29 tammikuu 2008, 17:51
Jäsen

Voi SRY, on tarkennettu haku, Revo on erilaisia hakuja alkaen nopea haku tarkennettu haku, joka menee syvemmälle ur tietokone löytää mitään jälkiä ohjelman, joka kestää pitempään tehdä, mutta niin, että ei se Minä vain tarkistaa Lisää / poista sovellus ja sen ei ole enää = D

Kiitoksia paljon evilfantasy lopulta tämän häiritsevyys on päättynyt!
Old 29 tammikuu 2008, 18:16
Moderator Group

Ei hätää, iloinen, se toimi.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.