![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ohjelma on Sony Ericssonin Image Editor, ja asennus sujui ongelmitta, ja sitten tajusi ohjelma ei ollut riitti yksi puhelimessa, niin meni sitten Lisää tai poista sovellus ja poista sen asennus. ohjelma kieltäytyi poistaa. Minulle kerrottiin, että toinen tapa on poistaa sisällön tallennettu kohde, jota en voinut tehdä, ja ohjelma on edelleen luettelosta Lisää tai poista sovellus, olen kokeillut monia asioita poistaa tämän, McAfee poisto, yritti Ehkä puhdistus regestry, jotkut ohjelma nimeltä myuninstaller, eikä mikään toimi, ja pidin saavat seuraavat Sisältö: Merkkijono WRONG_OS_MSG1 ei löytynyt merkkijono taulukon Merkkijono WRONG_SERVICE_PACK ei löytynyt merkkijono taulukon ja Sony Ericsson Image Editor WRONG_OS_MSG1 WRONG_SERVICE_PACK Olen lukenut joidenkin muiden säikeiden tämä viesti tarkoittaa, että se on OS-versio thats aiheuttaa sen? IM hetkellä käytössä Vista tietokoneessani ... ja minä .. i dont know Minun täytyy auttaa vahvistaa tämän, olen yrittänyt parhaan abbilities haha Jos joku voisi auttaa minua pääsemään eroon tästä ongelmasta ja ohjelma hyvää se on suuresti arvostettu !!!!! |
|
| |||
| |||
| Olen tällä osa, jos se haluaa poistaa jäänyttä, mutta im ei totta kai, jos ne ovat turvallista poistaa Se löytyi 3 kuvaa nimellä anubis_setup, anubis.dll ja anubis.exe löytyi syvälle AppData kansio |
|
| |||
| |||
| Nämä ovat osa ohjelmaa. |
|
| |||
| |||
| Tein tarkennettu haku ja nyt sain eri erehdys msg "String INTERNAL_ERROR_COPY_EMOSINI ei löytynyt string table" |
|
| |||
| |||
| Quote:
Quote:
|
|
| |||
| |||
| Voi SRY, on tarkennettu haku, Revo on erilaisia hakuja alkaen nopea haku tarkennettu haku, joka menee syvemmälle ur tietokone löytää mitään jälkiä ohjelman, joka kestää pitempään tehdä, mutta niin, että ei se Minä vain tarkistaa Lisää / poista sovellus ja sen ei ole enää = D Kiitoksia paljon evilfantasy lopulta tämän häiritsevyys on päättynyt! |
|
| |||
| |||
| Ei hätää, iloinen, se toimi. |