![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Het programma is Sony Ericsson Image Editor, en de installatie verliep vlot, en toen realiseerde programma was niet de ritus een voor mijn telefoon, dus dan ging naar Add / Remove Programs om het te verwijderen. het programma weigerde te verwijderen. Ik kreeg te horen dat een andere manier was om de inhoud van de opgeslagen bestemming, die ik in staat was om te doen verwijderen, en het programma is nog op de lijst van add / programma's te verwijderen, ik heb veel dingen geprobeerd om dit te verwijderen, McAfee uninstaller, probeerde misschien schoonmaken regestry, sommige programma genaamd MyUninstaller, en niets werkte, en ik hield het ontvangen van de volgende ber: String WRONG_OS_MSG1 werd niet gevonden in string tabel String WRONG_SERVICE_PACK werd niet gevonden in string tabel en Sony Ericsson Image Editor WRONG_OS_MSG1 WRONG_SERVICE_PACK Ik heb gelezen in een aantal andere threads dat dit msg betekent dat het de OS-versie veroorzaakt thats it? im momenteel vista op mijn computer ... en ik .. i dont Ik weet gewoon hulp nodig deze vaststelling, heb ik geprobeerd om mijn beste abbilities haha Als iemand mij zou kunnen helpen zich te ontdoen van dit probleem en het programma voor goed het was zeer gewaardeerd door !!!!! |
|
| |||
| |||
| Ik ben op het gedeelte waar het vraagt naar links overs te verwijderen, maar im niet zeker of deze veilig om te verwijderen vastgesteld 3 bestanden onder de naam van anubis_setup, anubis.dll en anubis.exe gevonden diep in de map AppData |
|
| |||
| |||
| Die zijn onderdeel van het programma. |
|
| |||
| |||
| Ik heb een meer geavanceerde zoekopdracht, en nu kreeg ik een andere foutmelding msg "String INTERNAL_ERROR_COPY_EMOSINI niet werd gevonden in string tabel" |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Citaat:
|
|
| |||
| |||
| oh sry, door meer geavanceerde zoekopdracht, Revo heeft verschillende soorten zoekopdrachten, van een snel zoeken naar een meer geavanceerd zoeken dat gaat in dieper in ur computer om alle sporen van het programma, dat duurt langer om te doen vinden, maar ja, dat zij heeft gedaan Ik heb net gecontroleerd toevoegen / programma's te verwijderen en zijn er niet meer = D thanks a lot evilfantasy eindelijk deze ergernis is gekomen om een einde! |
|
| |||
| |||
| Geen probleem, blij dat het werkte. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Netgear router weigert TCP | iyaoyas | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 29 mei 2009 03:12 |
| Zijbalk weigert te erkennen mijn gadget! | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Algemene programmatuurnoot Chat | 5 | De 7 januari 2009 09:43 |
| Kan niet verwijderen van een programma | Demtschuk | Algemene programmatuurnoot Chat | 6 | 20 okt 2008 11:11 |
| Ontworpen mijn eigen computer beveiliging programma | trueoutdoorsman | Virus, spyware & Security | 1 | 1 Dec 2007 13:30 |
| Computer weigert informatie te lezen van cd's of usb-apparaten. | johanzabethal | Drives & Removable Media | 1 | 17 nov 2007 08:10 |
| Thread Tools | |
| |