mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Program nekter å avinstallere fra datamaskinen!

Reply

Thread Tools
Old 29th 2008, 17:06
Medlem Group

Default Program nekter å avinstallere fra datamaskinen!

Programmet er Sony Ericsson Image editor, og installasjonen gikk greit, og da skjønte programmet var ikke den ritus en til telefonen min, så gikk for å legge til / fjern programmer for å avinstallere den.

programmet nektet å avinstallere. Jeg ble fortalt at en annen måte var å slette innholdet fra lagret destinasjon, som jeg var i stand til å gjøre, og programmet er fortsatt på listen i Legg til / fjern programmer, jeg har prøvd mange ting å avinstallere denne, McAfee UnInstaller, prøvde kanskje rengjøring regestry, kalte enkelte program myuninstaller, og ingenting fungerte, og jeg holdt mottatt følgende meldinger:

String WRONG_OS_MSG1 ble ikke funnet i streng tabell

String WRONG_SERVICE_PACK ble ikke funnet i streng tabell

og

Sony Ericsson Image Editor WRONG_OS_MSG1 WRONG_SERVICE_PACK

Jeg har lest i noen andre tråder at dette msg betyr at det er OS-versjon dvs forårsaker det? im bruker vista på maskinen min ... og jeg .. i dont know Jeg trenger hjelp med hvordan dette har jeg forsøkt å best av mine abbilities haha

Hvis noen kunne hjelpe meg bli kvitt dette problemet og program for godt det var av høyeste verdsatt !!!!!
Old 29th 2008, 17:15
Moderator Group

Dra her

Bruk Revo å avinstallere den. Hvis det gir deg en feilmelding om at du ikke kan avinstallere fortsatt følge anvisningene. Revo vil finne og slette alle registernøklene derfor avinstallere det uansett.

Old 29th 2008, 17:23
Medlem Group

Jeg er på den delen der det ber om å fjerne venstre overs, men im ikke sikker på om disse er trygge å fjerne

det funnet 3 filer under navnet anubis_setup, anubis.dll og anubis.exe funnet dypt inne i mappen AppData
Old 29th 2008, 17:27
Moderator Group

De er en del av programmet.

Old 29 januar 2008, 17:37
Medlem Group

Jeg gjorde et mer avansert søk, og nå fikk jeg en annen feil msg

"Streng INTERNAL_ERROR_COPY_EMOSINI ble ikke funnet i string table"
Old 29 januar 2008, 17:42
Moderator Group

Sitat:
Jeg gjorde et mer avansert søk
Hva mener du?

Sitat:
"Streng INTERNAL_ERROR_COPY_EMOSINI ble ikke funnet i string table"
Dette betyr at det er ikke det riktig? Jeg om du prøvde å avinstallere det?

Old 29th 2008, 17:51
Medlem Group

oh sry, med mer avansert søk, har revo ulike typer søk, fra et raskt søk på et mer avansert søk som går i dypere inn ur maskinen å finne noen spor av programmet, noe som tar lengre tid å gjøre, men ja det gjorde det jeg rettferdig avkrysset Legg til / fjern programmer og ikke der lenger = D

takk en meget evilfantasy slutt denne ergrelsen har kommet til en slutt!
Old 29th 2008, 18:16
Moderator Group

Ikke noe problem, glad det fungerte.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.