![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Programmet er Sony Ericsson Image editor, og installasjonen gikk greit, og da skjønte programmet var ikke den ritus en til telefonen min, så gikk for å legge til / fjern programmer for å avinstallere den. programmet nektet å avinstallere. Jeg ble fortalt at en annen måte var å slette innholdet fra lagret destinasjon, som jeg var i stand til å gjøre, og programmet er fortsatt på listen i Legg til / fjern programmer, jeg har prøvd mange ting å avinstallere denne, McAfee UnInstaller, prøvde kanskje rengjøring regestry, kalte enkelte program myuninstaller, og ingenting fungerte, og jeg holdt mottatt følgende meldinger: String WRONG_OS_MSG1 ble ikke funnet i streng tabell String WRONG_SERVICE_PACK ble ikke funnet i streng tabell og Sony Ericsson Image Editor WRONG_OS_MSG1 WRONG_SERVICE_PACK Jeg har lest i noen andre tråder at dette msg betyr at det er OS-versjon dvs forårsaker det? im bruker vista på maskinen min ... og jeg .. i dont know Jeg trenger hjelp med hvordan dette har jeg forsøkt å best av mine abbilities haha Hvis noen kunne hjelpe meg bli kvitt dette problemet og program for godt det var av høyeste verdsatt !!!!! |
|
| |||
| |||
| Jeg er på den delen der det ber om å fjerne venstre overs, men im ikke sikker på om disse er trygge å fjerne det funnet 3 filer under navnet anubis_setup, anubis.dll og anubis.exe funnet dypt inne i mappen AppData |
|
| |||
| |||
| De er en del av programmet. |
|
| |||
| |||
| Jeg gjorde et mer avansert søk, og nå fikk jeg en annen feil msg "Streng INTERNAL_ERROR_COPY_EMOSINI ble ikke funnet i string table" |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Sitat:
|
|
| |||
| |||
| oh sry, med mer avansert søk, har revo ulike typer søk, fra et raskt søk på et mer avansert søk som går i dypere inn ur maskinen å finne noen spor av programmet, noe som tar lengre tid å gjøre, men ja det gjorde det jeg rettferdig avkrysset Legg til / fjern programmer og ikke der lenger = D takk en meget evilfantasy slutt denne ergrelsen har kommet til en slutt! |
|
| |||
| |||
| Ikke noe problem, glad det fungerte. |