![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Programmet är Sony Ericsson Image Editor, och installationen gick smidigt, och då insåg program var inte riten en för min telefon, så då gick att lägga till / ta bort program för att avinstallera det. programmet vägrade att avinstallera. Jag fick höra att en annan väg var att ta bort innehållet från den sparade destination, som jag kunde göra, och programmet är fortfarande på listan i Lägg till / ta bort program, har jag försökt många saker att avinstallera detta, McAfee avinstallation, försökte Kanske rengöring regestry, ringde några program MyUninstaller, och ingenting fungerade, och jag höll emot följande msgs: String WRONG_OS_MSG1 hittades inte i sträng tabell String WRONG_SERVICE_PACK hittades inte i sträng tabell och Sony Ericsson Image Editor WRONG_OS_MSG1 WRONG_SERVICE_PACK Jag har läst i några andra trådar att det msg betyder att det är OS version thats orsakar det? Im just nu använder Vista på min dator ... och jag .. Jag vet inte jag behöver hjälp att åtgärda det här, jag har försökt att såvitt jag abbilities haha Om någon kunde hjälpa mig bli av med detta problem och program för gott det var av mycket uppskattat !!!!! |
|
| |||
| |||
| Jag är på den del där man begär att ta bort vänster overs, men im inte säker på om dessa är säkert att ta bort Det hittades 3 filer med namnet anubis_setup, anubis.dll och anubis.exe hittades djupt inne i mappen AppData |
|
| |||
| |||
| Dessa är en del av programmet. |
|
| |||
| |||
| Jag gjorde en mer avancerad sökning och nu har jag ett annat fel msg "String INTERNAL_ERROR_COPY_EMOSINI hittades inte i string tabellen" |
|
| |||
| |||
| Citat:
Citat:
|
|
| |||
| |||
| oh sry, med mer avancerad sökning, har revo olika typer av sökningar, genom en snabb sökning till en mer avancerad sökning som går in djupare in ur datorn för att hitta några spår av programmet, som tar längre tid att göra, men ja som gjorde det Jag kollade bara lägga till / ta bort program och inte där längre = D tack själv en lott evilfantasy sist denna störning har upphört! |
|
| |||
| |||
| Inga problem, glad att det fungerade. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Netgear router vägrar TCP | iyaoyas | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 29 maj 2009 03:12 |
| Sidomenyn vägrar att erkänna min gadget! | 4D (Fordy (Ford) Ollie | General Software Chat | 5 | 7 januari 2009 09:43 |
| Kan inte avinstallera ett program | Demtschuk | General Software Chat | 6 | 20 oktober 2008 11:11 |
| Designat min egen datasäkerhet program | trueoutdoorsman | Virus, spionprogram och säkerhet | 1 | 1 december 2007 13:30 |
| Datorn vägrar att läsa information från cd eller usb-enheter. | johanzabethal | Drives & Removable Media | 1 | 17 november 2007 08:10 |
| Thread Tools | |
| |