![]() |
|
| |||
| |||
| Quick Launch er ikke i orden, er det ikke dukke op, og når jeg nogensinde at højreklikke på proceslinjen og klik derefter på Værktøjslinjer så hurtig lancering det stadig ikke virker. Nogen forslag? Tak. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Højreklik på værktøjslinjen derefter egenskaber.
| |||
| |||
| |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du gjorde slå låsen fra første gjorde du?
| |||
| |||
| ja, ikke i dette skærmbillede, men jeg har prøvet det med "Lås proceslinjen" off. |
|
| |||
| |||
| Lås værktøjslinjen i et stykke tid, og vi vil spille. Den QuickLaunch kan afmonteres og gemmer sig under resten af proceslinjen. Gør proceslinjen autohide og se om det er begravet under. Ikke det? derefter fat i alle de draggers én efter én, og skub dem mere åbne, kan de QuickLaunch ændre holdning, så det kunne nu være nogen af dem. |
|
| |||
| |||
| Ok, jeg lagt på skjul automatisk, men der er ikke noget under den. Jeg prøvede greb fat i den draggers side til side. Det kan være relevant at bemærke: whenvever jeg tjekke 'Vis Hurtig start "i proceslinjen egenskaber, når jeg klikker på OK, hvis jeg går tilbage til egenskaber, det ikke er markeret. Samme, hvis jeg højreklik og klik på Værktøjslinjer> Quick Launch. |
|
| |||
| |||
| Du behøver insistere på at have QuickLaunch, vel? Vi kan ikke bare sige det er buggered? Jeg tror. Eller en person, der har set Vista kan dukke op. Eller begge dele. |
|
| |||
| |||
| Er ... Det gør det meget hurtigere for mig at komme til apps, hvis jeg ikke er på mit skrivebord ... Men jeg tror jeg kunne bare vente indtil SP1 kommer ud og se om det er fast, når jeg installerer, at ... Eller jeg kunne prøve systemgendannelse eller noget ... Tak for hjælpen. |
|
| |||
| |||
| Eller du kan oprette tastaturgenveje til hver af de apps du gerne have haft på lanceringen bar? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Vista Crashes Everytime I forsøge at iværksætte det første program | Paul4763 | Windows-operativsystemer | 6 | 27 September 2009 06:28 |
| Internet Explorer 6, vil ikke starte | hansm14 | Webbrowsere & FTP Klienter | 0 | 3 juni 2009 11:36 |
| Kunne ikke starte Acrobat | Bubba | Webbrowsere & FTP Klienter | 4 | 13 januar 2009 15:54 |
| Quick Time er ved at blive en reel smerte, virkelig hurtig ... | cheesepuff | Multimedia & Codecs | 2 | 19. jun 2008 10:42 |
| Hurtigt svar Ikke Working | evilfantasy | Fællesskabet News & Chat | 3 | 11 februar 2008 12:38 |
| Thread Tools | |
| |