![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Quick Launch ei toimi, se ei näy, ja kun koskaan olen oikeassa napsauttamalla tehtäväpalkissa valitse sitten Työkalurivit sitten Quick Launch se ei vieläkään toimi. Mitään ehdotuksia? Kiitos. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oikeassa napsauttamalla sen jälkeen ominaisuuksia.
| |||
| |||
| |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Teit avata näppäinlukon ensimmäinen teit?
| |||
| |||
| Kyllä, ei tässä kuvakaappaus mutta olen yrittänyt sitä "Lukitse tehtäväpalkki" pois. |
|
| |||
| |||
| Avata työkalurivin hetkeksi ja me pelata. QuickLaunch voidaan irrottaa ja piilottaa mukaan muun koetella. Tee tehtäväpalkissa autohide ja katso jos se on haudattu alla. Ei siksi, että? jälkeen tartu kaikki draggers yksi kerrallaan ja siirrä ne avoimempi, QuickLaunch voi muuttaa kantaansa, jotta se voisi nyt jo olla mitään niistä. |
|
| |||
| |||
| Ok, esitin automaattinen piilotus, mutta ei mitään sen alla. Yritin tarttumalla kiinni draggers puolelta toiselle. Se voi olla merkitystä Huom: whenvever voin tarkistaa "Show Quick Launch" tehtäväpalkin ominaisuuksista, kun olen OK, jos menen ominaisuuksia on valittuna. Sama jos oikealla painikkeella ja valitse Työkalurivit> Quick Launch. |
|
| |||
| |||
| Et kiinni ottaa QuickLaunch, kai? Emme voi vain sanoa, että se on buggered? Minäpä mieltä. Tai joku on nähnyt Vista voi kääntää ylös. Tai molempia. |
|
| |||
| |||
| Er ... Se tekee paljon nopeammin minulle päästä apps jos en ole työpöydälle ... Mutta kai olen voinut vain odottaa, kunnes SP1 tulee ulos ja katso jos se on vahvistettu, kun asennan, että ... Tai voisin kokeilla järjestelmän palauttaminen tai jotain ... Kiitos avustasi. |
|
| |||
| |||
| Tai voit perustaa pikanäppäimet kunkin apps sinun on ollut käynnistää bar? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Vista kaatuu Everytime yritän käynnistää ensimmäisen ohjelman | Paul4763 | Windows-käyttöjärjestelmät | 6 | 27 syyskuu 2009 06:28 |
| Internet Explorer 6 ei käynnistää | hansm14 | Web-selaimet ja FTP Clients | 0 | 3. Jun 2009 11:36 |
| Ei voinut käynnistää Acrobat | Bubba | Web-selaimet ja FTP Clients | 4 | 13th Jan 2009 15:54 |
| Quick Time on tulossa todellinen kipu, todella nopeasti ... | cheesepuff | Multimedia & Codecs | 2 | 19th Jun 2008 10:42 |
| Quick Vastaa Ei Työskentely | evilfantasy | Yhteisön News & Chat | 3 | 11th Feb 2008 12:38 |
| Thread Tools | |
| |