![]() |
|
| |||
| |||
| Snel starten werkt niet, is het niet opdagen en toen ik ooit de rechtermuisknop op de taakbalk en klik werkbalken vervolgens snel nog starten werkt niet. Suggesties? Bedankt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Klik met de rechtermuisknop op de werkbalk vervolgens eigenschappen.
| |||
| |||
| |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Je hebt vergrendeling uitschakelen eerste heb je?
| |||
| |||
| ja, niet in dat beeld, maar ik heb het geprobeerd met 'Lock de taakbalk' uit. |
|
| |||
| |||
| Ontgrendel de werkbalk voor een tijdje en we spelen. De Quicklaunch kan worden losgemaakt en verbergen onder de rest van de taakbalk. Maak de taakbalk autohide en zien of het onder begraven. Niet dat? houd van alle draggers een grijper voor een en schuif ze meer open, kan de Snelstartknop van positie veranderen, zodat het kan nu worden door een van hen. |
|
| |||
| |||
| Ok, zet ik op automatisch verbergen, maar er is niets eronder. Ik probeerde greep te houden van de draggers kant naar de andere. Het kan relevant zijn om op te merken: whenvever Ik check "Show Quick Launch" in de taakbalk eigenschappen nadat ik op OK als ik ga terug naar eigenschappen is uitgeschakeld. Zelfde als ik klik met de rechtermuisknop en klik op Werkbalken> Snel starten. |
|
| |||
| |||
| Je aandringen op Snelstartknop, denk ik? We kunnen niet zomaar zeggen dat het Vervloekt? Ik denk. Of iemand die gezien Vista kan opdagen. Of beide. |
|
| |||
| |||
| Er ... Het maakt het een stuk sneller voor mij om naar apps als ik me niet op mijn desktop ... Maar ik denk dat ik kon gewoon wachten tot SP1 uit komt te zien of het is vast wanneer ik dat ... Of ik zou kunnen proberen systeem te herstellen of iets ... Bedankt voor je hulp. |
|
| |||
| |||
| Of je zou kunnen opzetten sneltoetsen aan elk van de apps die je zou hebben gehad op de lancering bar? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Vista Crashes Everytime I Probeer Start het eerste programma | Paul4763 | Windows besturingssystemen | 6 | 27 september 2009 06:28 |
| Internet Explorer 6 zal niet starten | hansm14 | Web Browsers & FTP Clients | 0 | De 3 juni 2009 11:36 |
| Kan niet starten Acrobat | Bubba | Web Browsers & FTP Clients | 4 | 13 Jan 2009 15:54 |
| Quick Time is een echte pijn, echt snel ... | cheesepuff | Multimedia & Codecs | 2 | 19 jun 2008 10:42 |
| Snel Antwoorden Niet Werken | evilfantasy | Gemeenschap Nieuws & Chat | 3 | 11 feb 2008 12:38 |
| Thread Tools | |
| |