![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Snabbstart inte fungerar, gör det inte dyker upp och när jag någonsin högerklicka i Aktivitetsfältet och klicka sedan på verktygsfält sedan Snabbstart det fortfarande inte fungerar. Några förslag? Tack.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Högerklicka på verktygsfältet sedan egenskaper.
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Du vände låset bort först gjorde du?
|
|||
|
|||
|
Ja, inte i den skärmdump men jag har försökt det med "Lås Aktivitetsfältet" off.
|
|
|
|||
|
|||
|
Lås verktygsfältet för en stund och vi ska spela.
Den QuickLaunch kan tas loss och gömmer sig under resten av Aktivitetsfältet. Gör Aktivitetsfältet autohide och se om den är begravd under. Inte det? sedan ta tag i alla draggers en efter en och skjut dem mer öppna, kan QuickLaunch ändra läge så det kan laget vara någon av dem. |
|
|
|||
|
|||
|
Ok, jag satte på dölj automatiskt, men det är inget under den. Jag försökte greppa tag i draggers sida till sida. Det kan vara relevant att notera: whenvever jag kolla "Visa Snabbstart" i aktivitetsfältet egenskaper när jag klickar på OK om jag går tillbaka till egenskaper är ikryssad. Om jag högerklicka på Verktygsfält och klicka> Snabbstart.
|
|
|
|||
|
|||
|
Ni insisterar på att ha QuickLaunch, antar jag? Vi kan inte bara säga att det är buggered?
Jag ska tänka. Eller någon som har sett Vista kan dyka upp. Eller båda. |
|
|
|||
|
|||
|
Er ... Det gör det mycket snabbare för mig att komma till apps om jag inte är på mitt skrivbord ... Men jag antar att jag bara kunde vänta tills SP1 kommer ut och se om det är fast när jag installera det ... Eller jag kunde prova systemåterställning eller nåt ... Tack för hjälpen.
|
|
|
|||
|
|||
|
Eller så kan du ställa in kortkommandon till varje apps du skulle ha haft om lanseringen baren?
|