mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

RAM mængde: Vista vs XP

Reply

Thread Tools
Old 9 December 2008, 14:46
Ny Medlem Gruppen

Default RAM mængde: Vista vs XP

I øjeblikket har 2 GB RAM i Windows XP, og jeg er temmelig tilfreds med det, jeg føler, det er rigeligt.

Jeg tænker på at opgradere til Vista (jeg har en legit afskrift indsamle støv). Jeg har også en ekstra GB RAM, at jeg kan putte i mit system.

Hvis jeg opgradere til Vista,
og sætte mit ekstra GB RAM i, vil jeg være tilfreds med 3GB RAM i Vista, netop som jeg var med 2 GB i XP?

I XP, gør jeg god brug af både min X2 kerner, jeg gør en masse for multitasking, en masse dvd-kodning, og spil. Jeg plejer ikke at løbe ind i en RAM-mangel, der altid synes at være nok til at køre alle de apps jeg vil på et givet tidspunkt.

Jeg er bekymret over, at det kunne være en rigelig mængde RAM i XP, vil være en middelmådig beløb i Vista.

Enhver indsigt?
Old 9 December 2008, 14:52
Administrator Gruppen

Jeg kører 2GB og Vista kører fint, ikke anderledes end XP i hastighed.

Hvis det er en hund, kan du slå alle de ekstra funktioner i Vista alligevel.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 24 December 2008, 04:06
Ny Medlem Gruppen

Faktisk, Vista bruger mere RAM, da det er mere baggrundsinformation tjenester og proccesses til at se bedre ud, og sådan; Really a affald.

På min computer jeg bruger 3 GB DDR2 RAM ved GBMICRO AKA Kingston. Jeg vil anbefale 3GB har hele vejen, vil det holde dig fra at løbe tør!
Old 24 December 2008, 06:58
Malware-Gruppen

Citat:
Faktisk, Vista bruger mere RAM, da det er mere baggrundsinformation tjenester og proccesses til at se bedre ud, og sådan
Fra hvad jeg ved - Vista bruger de fleste af sine ram til superfetch

Vista bruger en funktion kaldet SuperFetch, der bruger ram som cache og forudindlæses programmer, du kører ofte, at gøre dem hurtigere til at starte op. Jo mere ram du har så mere vista vil drage fordel af at udnytte det som sin cache snarere at bruge det som fri hukommelse. Det er ikke ualmindeligt, at vista maskiner til at se det meste af hukommelse taget op. Jeg har 2GB i min maskine med kun 640MB fri, hvis jeg havde 3Gb RAM den samlede ledig hukommelse ville sandsynligvis være omkring det samme! Strange affære!

Mit system: Steves Rig

Processor (s):
AMD Athlon 64x2 6000 +
Bundkort:
ASUS M3N78 Pro
RAM Hukommelse:
Corsair 4GB Dual Channel
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 8400 GS
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
640GB Western Digital HD
Optisk drev (r):
LG LightScribe
Sag / PSU:
Køling:
Stock HSF
Network / Internet:
20MB Virgin Media Bredbånd
Monitor (s):
Hanns-G 19 "Widescreen
Operating System (s):
Vista Premium 64x
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Vista Velkommen Centre - Vista Log på fryser jungle-bhoy Windows-operativsystemer 7 21. jun 2009 13:47
Hvad er den bedste vej at gå om installation 64bit Vista Over Min 32bit Vista? Theresonly1 Windows-operativsystemer 3 25. maj 2009 08:58
Dual Opstart Kubuntu og Vista med Vista installeret 1. Black Magic Linux & Alternative OS 1 27 marts 2009 15:14
Jeg ønsker kvalitet ikke kvantitet ... ashaiba Lyd, højtalere og MP3-afspillere 3 23 februar 2008 14:13
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.