vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

RAM määrä: Vista vs. XP

Reply

Thread Tools
Old 9 joulukuu 2008, 14:46
Uusi Jäsen

Default RAM määrä: Vista vs. XP

Minulla on tällä hetkellä 2 Gt RAM-muistia Windows XP: ssä, ja olen melko tyytyväinen siihen, mielestäni se on paljon.

Ajattelen Vista-päivitystä (Minulla on helposti luettava jäljennös kerää pölyä). Minulla on myös ylimääräinen Gt RAM-muistia, että voin panna minun elimistö.

Jos päivitän Vista
ja laitan lisää Gt RAM-muistia, saan olla tyytyväinen 3 Gt muistia on Vistan aivan kuten olin 2GB ja XP?

Vuonna XP, olen hyödyntämään sekä minun X2 sydämiä, en paljon moniajo, paljon DVD-koodauksen ja pelaamista. En yleensä törmätä RAM pulaa, ei aina näytä olevan tarpeeksi suorittaa kaikki sovellukset haluan milloin tahansa.

Olen huolissani siitä, että mikä voisi olla runsaasti RAM-muistin määrä on XP on keskinkertainen määrä Vistassa.

Mitään tietoa?
Old 9 joulukuu 2008, 14:52
Administrator Group

Juoksen 2GB ja Vista hieno, ei eroa XP: n nopeutta.

Jos se on koira voit ottaa kaikki ylimääräiset ominaisuudet Vistan tapauksessa.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 24 joulukuu 2008, 04:06
Uusi Jäsen

Oikeastaan, Vista käyttää enemmän muistia kuin se on enemmän taustatietoa palvelut ja proccesses tarkastella paremmin ja tällainen, Really jätettä.

Tietokoneellani käytän 3GB DDR2-muistia, jonka GBMICRO AKA KINGSTON. Suosittelen 3GB on kaikki niin, että he pitävät sinua vähiin!
Old 24 joulukuu 2008, 06:58
Malware-ryhmän

Quote:
Oikeastaan, Vista käyttää enemmän muistia kuin se on enemmän taustatietoa palvelut ja proccesses tarkastella paremmin ja esimerkiksi
Mistä tiedän - Vista käyttää suurimman osan RAM SuperFetch

Vista käyttää ominaisuutta kutsutaan SuperFetch, joka käyttää muistia kuin välimuisti ja preloads ohjelmia käytät usein, että niitä voidaan nopeuttaa aloittamiseen. Enemmän RAM sinulla on sitten enemmän Vista hyödyntää hyödyntää sitä sen välimuistin sijaan, että käyttää sitä vapaata muistia. Ei ole harvinaista, että näköala koneiden nähdä useimmat muistia otettu. Olen 2GB minun kone vain 640MB vapaata, jos olisin 3 Gt muistia yhteensä vapaata muistia olisi luultavasti suunnilleen samaan! Oudolta juttu!

My System: Steves Poraustornin

Processor (s):
AMD Athlon 64x2 6000 +
Emolevy:
ASUS M3N78 Pro
RAM-muisti:
Corsair 4GB Dual Channel
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 8400 GS
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
640GB Western Digital HD
Optinen asema (t):
LG LightScribe
Asia / PSU:
Jäähdytys:
Kanta HSF
Network / Internet:
20MB Virgin Media Broadband
Monitor (t):
Hanns-G 19 "Widescreen
Operating System (s):
Vista Premium 64x
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Vista Tervetuloa Centre - Vista Kirjaudu jäätyy viidakko-bhoy Windows-käyttöjärjestelmät 7 21. kesäkuu 2009 13:47
Mikä on paras tapa edetä asentaminen 64bit Vista Yli Oma 32bit Vista? Theresonly1 Windows-käyttöjärjestelmät 3 25. toukokuuta 2009 08:58
Dual Käynnistäminen Kubuntu ja Vistan kanssa Vista asennettuna 1. Black Magic Linux & Alternative OS 1 27th Mar 2009 15:14
Haluan laatu eikä määrä ... ashaiba Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 3 23. helmikuu 2008 14:13
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.