![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on tällä hetkellä 2 Gt RAM-muistia Windows XP: ssä, ja olen melko tyytyväinen siihen, mielestäni se on paljon. Ajattelen Vista-päivitystä (Minulla on helposti luettava jäljennös kerää pölyä). Minulla on myös ylimääräinen Gt RAM-muistia, että voin panna minun elimistö. Jos päivitän Vista ja laitan lisää Gt RAM-muistia, saan olla tyytyväinen 3 Gt muistia on Vistan aivan kuten olin 2GB ja XP? Vuonna XP, olen hyödyntämään sekä minun X2 sydämiä, en paljon moniajo, paljon DVD-koodauksen ja pelaamista. En yleensä törmätä RAM pulaa, ei aina näytä olevan tarpeeksi suorittaa kaikki sovellukset haluan milloin tahansa. Olen huolissani siitä, että mikä voisi olla runsaasti RAM-muistin määrä on XP on keskinkertainen määrä Vistassa. Mitään tietoa? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Juoksen 2GB ja Vista hieno, ei eroa XP: n nopeutta.
| |||
| |||
| Oikeastaan, Vista käyttää enemmän muistia kuin se on enemmän taustatietoa palvelut ja proccesses tarkastella paremmin ja tällainen, Really jätettä. Tietokoneellani käytän 3GB DDR2-muistia, jonka GBMICRO AKA KINGSTON. Suosittelen 3GB on kaikki niin, että he pitävät sinua vähiin! |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Vista käyttää ominaisuutta kutsutaan SuperFetch, joka käyttää muistia kuin välimuisti ja preloads ohjelmia käytät usein, että niitä voidaan nopeuttaa aloittamiseen. Enemmän RAM sinulla on sitten enemmän Vista hyödyntää hyödyntää sitä sen välimuistin sijaan, että käyttää sitä vapaata muistia. Ei ole harvinaista, että näköala koneiden nähdä useimmat muistia otettu. Olen 2GB minun kone vain 640MB vapaata, jos olisin 3 Gt muistia yhteensä vapaata muistia olisi luultavasti suunnilleen samaan! Oudolta juttu!
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Vista Tervetuloa Centre - Vista Kirjaudu jäätyy | viidakko-bhoy | Windows-käyttöjärjestelmät | 7 | 21. kesäkuu 2009 13:47 |
| Mikä on paras tapa edetä asentaminen 64bit Vista Yli Oma 32bit Vista? | Theresonly1 | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 25. toukokuuta 2009 08:58 |
| Dual Käynnistäminen Kubuntu ja Vistan kanssa Vista asennettuna 1. | Black Magic | Linux & Alternative OS | 1 | 27th Mar 2009 15:14 |
| Haluan laatu eikä määrä ... | ashaiba | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 3 | 23. helmikuu 2008 14:13 |
| Thread Tools | |
| |