![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har for tiden 2 GB RAM i Windows XP, og jeg er ganske fornøyd med det, jeg føler det er rikelig. Jeg tenker på å oppgradere til Vista (jeg har en legit avskrift samle støv). Jeg har også en ekstra GB RAM at jeg kan sette i system. Hvis jeg oppgraderer til Vista, og putte meg ekstra GB RAM i, vil jeg være fornøyd med 3GB RAM i Vista som jeg var med 2 GB i XP? I XP, jeg gjør god bruk av både min X2 kjerner, jeg mye multitasking, mye DVD-koding, og spill. Jeg pleier ikke å kjøre inn i en RAM-mangel, er det alltid synes å være nok til å kjøre alle de programmene jeg ønsker til enhver tid. Jeg er bekymret for at det kan være en rikelig mengde RAM i XP vil være en middelmådig beløp i Vista. Eventuelle innsikt? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg løper 2GB og Vista går fint, ikke annerledes XP i fart.
| |||
| |||
| Egentlig bruker Vista mer RAM som den har mer bakgrunn tjenester og proccesses å se bedre, og slik; Really bortkastet. På min datamaskin bruker jeg 3 GB DDR2 RAM ved GBMICRO AKA KINGSTON. Jeg anbefaler 3GB er hele veien, vil det holde deg fra å kjøre korte! |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Vista bruker en funksjon kalt SuperFetch, som bruker ram som en buffer og preloads programmer som du kjører ofte, noe som gjør dem raskere ved oppstart. Jo mer RAM du har da mer vista vil dra nytte av å utnytte det som hurtigbufferen heller at du bruker den som ledig minne. Det er ikke uvanlig at vista maskiner for å se det meste av minne tatt opp. Jeg har 2gb på min maskin med kun 640MB gratis, hvis jeg hadde 3 Gb RAM totalt ledig minne vil trolig være rundt det samme! Strange affair!
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Vista Velkommen Centre - Vista Logg på fryses | Jungel-bhoy | Windows-operativsystemer | 7 | 21 juni 2009 13:47 |
| Hva er den beste måten å gå om installering 64bit Vista Over My 32bit Vista? | Theresonly1 | Windows-operativsystemer | 3 | 25 mai 2009 08:58 |
| Dual oppstart Kubuntu og Vista med Vista installert 1ste | Black Magic | Linux og alternative OS | 1 | 27 mars 2009 15:14 |
| Jeg vil ha kvalitet ikke kvantitet ... | ashaiba | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 3 | 23 februar 2008 14:13 |
| Thread Tools | |
| |