mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Ran opsving disk og nu vinduer plejer start

Reply

Thread Tools
Old 15. februar 2008, 19:32
Ny Medlem Gruppen

Default Ran opsving disk og nu vinduer plejer start

Jeg SKAM håber nogen her kan hjælpe mig.
Jeg besluttede jeg ønskede at genindføre mig laptop hen til sin oprindelige tilstand, men couldnt huske, hvilken FNumber at presse ved opstarten skal have mulighed for at genoprette .... Så jeg fandt Toshiba Recovery Skiver (en 2-disk boks) og læse, at Dette ville gøre lige hvad jeg ville ...
Jeg sætter det i min harddisk, og valgt mulighed 1, som derefter gik op til 25%, 75% og endelig 100% (efter at have ført mig til at sætte den anden disk i halvvejs gennem) Selv om jeg var panik på et tidspunkt og annulleret det, så når jeg genstartet det sagde Sæt Disk og trykke på en tast. Så jeg indså, at jeg var nødt til at gøre det igen, og se det igennem.

Det udfyldt det og fortalte mig at fjerne medier og tryk på Ctrl Alt Delete for at genstarte. Jeg gjorde dette, og dvs da jeg virkelig begyndt at beklage at gøre dette (indtil da var jeg takke mig selv for forvaltningen at komme så langt)
Den første skærm siger TOSHIBA kom op, og så skærmen går sort (som det altid gjorde), men så kommer det op at give mig enten kan starte normalt, i fejlsikret tilstand eller den sidst kendte fungerende konfiguration. Ingen af dem arbejde. Hvis jeg vælger den sidste kendte config option ting, er det først kommer op "Windows kunne ikke starte, fordi følgende fil mangler eller er beskadiget: \ WINDOWS \ system32 \ config \ SYSTEM.
Hvis jeg så vælge Sidste kendte fungerende konfiguration igen, det kommer op at klikke på det, jeg ønsker at starte, er den eneste mulighed er Windows XP Home Edition. Jeg vælger det, og den frygtede blå skærm vises. De tekniske oplysninger, der vises, der er:
*** STOP: 0x0000007E (0xc0000005, 0XF749D0BF, 0XF78B520C, 0XF78B4F0C)

Jeg har googled dette igen og igen i dag, og har set noget om en Windows XP-installation disk, som jeg dont nyde, den ENESTE disk jeg har, er det Toshiba Recovery Disk.

Hvis du har læst så langt, godt gjort, hvis du kan hjælpe mig, tak!
Old 16 februar 2008, 05:33
Rik
Bandlyst Gruppen

Hvad var din grund til at gøre dette? Det er muligt, at der kunne være et problem med din harddisk og data fra CD's har ikke kopieret over korrekt. Måske forsøger den igen vil arbejde, forudsat at harddisken er ikke defekt.

Mit system: Glowbox

Processor (s):
AMD Athlon 64bit 3000 + Newcastle S754
Bundkort:
Asus K8V-X
RAM Hukommelse:
512meg Infineon pc3200
Grafikkort (r):
Sapphire Radeom 9600 Pro Atlantis 128MB
Lydkort:
AC97
Harddisk (e):
40gig, 80gig, og 200gig
Optisk drev (r):
1 * CD-brænder, 1 * DVD-ROM
Sag / PSU:
Køling:
Network / Internet:
Nu internet
Monitor (s):
Dell 19 "
Operating System (s):
XP Pro
Old 16 februar 2008, 12:26
Ny Medlem Gruppen

min grund til at gøre det var en række ting, en, min bærbar har mange ting om, at der ikke længere er behov for at være der, var det også gå latterligt langsom, selv efter at bedrage og alle.
Jeg var også har problemer med AOL, et par uger siden gik jeg til at underskrive på den, for at få at vide, at de nødvendige filer vil blive installeret første, denne forvirrede mig, så jeg tillod laptop til at gøre det, men holdt fik den samme besked, selv efter genstart. Det viste sig, at der var et problem med modemdrivere ikke installation på min bærbare computer. AOL couldnt løse det, så jeg gav op, før den tanke at måske hvis jeg genskabt den bærbare computer til sin oprindelige tilstand, ville AOL installere og være i orden, og den bærbare computer ville være hurtigere.
Thats hvordan jeg endte i denne situation. Jeg havde forsøgt det samme igen med inddrivelse disk, men stadig har det samme problem-blå skærm og Windows starter ikke.
Old 16 februar 2008, 13:02
Rik
Bandlyst Gruppen

Det første du bør gøre, er at Google og få memtest og køre det i mindst 7 passerer, eventuelle fejl overhovedet, og dine ram skal udskiftes.

Dybest set, jeg tror du har et hardware problem af en slags.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.