vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Ran hyödyntämistä levy ja nyt ikkunat tapana aloittaa

Reply

Thread Tools
Old 15 helmikuu 2008, 19:32
Uusi Jäsen

Minä REALLY toivon joku täällä auttaa minua.
Päätin Halusin palauttaa minun laptop sen alkuperäiseen tilaan, mutta couldnt muistamaan mikä Fnumber painaa alussa jopa annetaan mahdollisuus palauttaa .... SO löysin Toshiba Recovery Levyt (2 levyn laatikko) ja lukenut, että se juuri mitä halusin ...
Esitin sen minun levykeasemaan ja valitaan vaihtoehto 1, joka kasvoi 25%, 75% ja lopuksi 100% (kun kannustaa minua laittaa toisen levyn puoli läpi) Vaikka tein paniikki yhdessä pisteessä ja peruuntuneet , joten kun restarted sanottavan Korvaa levy ja paina mitä tahansa näppäintä. Niin tajusin i oli tehdä se uudelleen, ja nähdä sen läpi.

Se valmistui ja käski poistaa tiedotusvälineiden ja paina ctrl alt del uudelleen. Tein tämän, ja thats kun olen todellakin alkanut pahoillani tähän (enintään siihen asti olin onnitella itseäni hallintaan päästä tähän asti)
Ensimmäinen ruutu sanomalla TOSHIBA tuli, ja sitten näyttö menee mustaksi (kuten se on aina ollut), mutta sitten se tulee annoitte minulle vaihtoehtoja joko käynnisty normaalisti, vikasietotilassa tai viimeisin tiedossa hyvä config. Joista yksikään ei toimi. Jos voin valita viimeisin tiedossa config vaihtoehto asia, se ensin tulee "Windows ei voi käynnistää, koska seuraava tiedosto puuttuu tai on vioittunut: \ WINDOWS \ system32 \ config \ SYSTEM.
Jos olen sitten valitse Last Known Good Config uudelleen, se tulee esiin napsauttamalla mitä haluan aloittaa, ainoa vaihtoehto on Windows XP Home Edition. En valita sitä, ja pelätty sininen näyttö tulee näkyviin. Teknisiä tietoja, jotka ilmeisesti on:
*** STOP: 0x0000007E (0xc0000005, 0XF749D0BF, 0XF78B520C, 0XF78B4F0C)

Olen googled tämän yhä tänään, ja olen nähnyt jotakin Windows XP: n asennuslevyltä, joka I dont on ainoa levy on, on Toshiba Recovery Disk.

Jos olet lukenut tänne asti, hyvin tehty, jos voit auttaa minua, kiitos!
Old 16 helmikuu 2008, 05:33
Rik
Banned ryhmän

Mikä oli syy tähän? On mahdollista, että siellä voisi olla ongelma kovalevyn ja tiedot cd: n ei ole kopioida oikein. Ehkä yrittävät uudelleen toimii edellyttäen, että kovalevy ei ole viallinen.

My System: Glowbox

Processor (s):
AMD Athlon 64bit 3000 + Newcastle S754
Emolevy:
Asus K8V-X
RAM-muisti:
512meg Infineon PC3200
Graphics Card (s):
Sapphire Radeom 9600 Pro Atlantis 128MB
Äänikortti:
AC97
Kiintolevy (t):
40gig, 80gig, ja 200gig
Optinen asema (t):
1 * cd-polttimen, 1 * dvd-rom
Asia / PSU:
Jäähdytys:
Network / Internet:
Nyt internet
Monitor (t):
Dell 19 "
Operating System (s):
XP Pro
Old 16 helmikuu 2008, 12:26
Uusi Jäsen

minun syy oli monia asioita, joista toinen, minun laptop ottaa monia asioita siitä, että ei tarvitse enää siellä, se oli myös menossa naurettavan hidasta, jopa sen jälkeen, kun defrag ja kaikki.
Minulla oli myös ongelmia AOL, muutaman viikon takaisin menin allekirjoittamaan sen, joka on kerrottu, että tarvittavat tiedostot olisi asennettu ensin tämän sekoittaa minua, joten i ansiosta kannettava tietokone tehdä niin, mutta pitää saada sama viestin, jopa sen jälkeen uudelleen. Kävi ilmi, että oli asiaa modeemiohjaimet ei asenneta minun laptop. AOL couldnt ratkaista niin jätin ennen ajatella, että ehkä jos i palauttaa tietokone sen alkuperäisessä kunnossa, AOL olisi asentaa ja on hienoa, ja kannettavan tietokoneen olisi nopeammin.
Thats miten päädyin tähän tilanteeseen. En yritä samaa asiaa uudelleen perinnän levylle, mutta edelleen on sama ongelma-sininen näyttö ja Windows ei käynnisty.
Old 16 helmikuu 2008, 13:02
Rik
Banned ryhmän

Ensimmäinen asia, sinun pitäisi tehdä, on Googlen ja saada memtest ja suorittaa sitä vähintään 7 läpäisee mahdolliset virheet ollenkaan ja ram on korvattava.

Pohjimmiltaan Epäilen olet laitteisto ongelma jonkinlaista.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.