![]() |
|
| |||
| |||
| Ik REALLY hoop dat iemand hier me kan helpen. Ik besloot dat ik wilde mijn laptop te herstellen in zijn oorspronkelijke staat, maar couldnt onthouden welke druk bij het opstarten van FNumber naar de optie gegeven om te herstellen .... JA, vond ik Toshiba Recovery Disks (een 2 disk box) en lezen dat dit zou doen precies wat ik wilde ... Ik heb het in mijn schijf, en de geselecteerde optie 1, dat ging toen omhoog met 25%, 75% en ten slotte 100% (na te vragen mij op de tweede schijf zetten en halverwege) Hoewel ik deed paniek op een punt en vervallen , dus als ik opnieuw op zei Vervang de diskette en druk op een toets. Dus ik besefte dat ik moest het opnieuw doen, en zie het door. Het wordt afgerond, en vertelde me in de media te verwijderen en druk op ctrl alt del om opnieuw op te starten. Ik heb dit gedaan, en dat is toen ik echt begon te betreuren dit te doen (tot dan toe was ik feliciteer mezelf voor het beheer van zo ver te krijgen) Het eerste scherm zeggen TOSHIBA kwam, en dan gaat het scherm zwart (zoals altijd), maar daarna het komt dat ik opties om te starten normaal in de veilige modus of de laatst bekende goede configuratie. Geen van die werken. Als ik de laatste bekende config optie iets selecteert, komt het eerst aan 'Windows kan niet worden gestart omdat het volgende bestand ontbreekt of is beschadigd: \ WINDOWS \ system32 \ config \ SYSTEM. Als ik dan Laatste bekende juiste configuratie te selecteren weer, komt het aan klikken wat ik wil om te beginnen, is de enige optie Windows XP Home Edition. Ik selecteer het en het gevreesde blauwe scherm verschijnt. De technische informatie die wordt weergegeven is er: *** STOP: 0x0000007E (0xC0000005, 0XF749D0BF, 0XF78B520C, 0XF78B4F0C) Ik heb googled dit over en vandaag, en hebben iets gezien over een Windows XP-installatie-schijf, die ik dont zijn, de ENIGE schijf ik heb is, is de Toshiba Recovery Disk. Als je zover hebt gelezen, goed gedaan, als je me kunt helpen, BEDANKT! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat was uw reden om dit te doen? Het is mogelijk dat er misschien een probleem met uw harde schijf en de gegevens van de cd's is niet goed gekopieerd. Misschien probeert het opnieuw zal werken op voorwaarde dat de harde schijf is niet defect.
| |||
| |||
| mijn reden om dat te doen is een aantal van de dingen, een, mijn laptop met vele dingen op dat niet langer nodig om daar te zijn, werd het ook gaat belachelijk traag, zelfs na defrag en alles. Ik had ook problemen met AOL, een paar weken terug ging ik aan te melden bij het, om te horen dat de benodigde bestanden eerst zou worden geïnstalleerd, dit verwarde me, dus ik kon de laptop te doen, maar steeds weer dezelfde bericht, ook na herstarten. Het bleek dat er was een probleem met de modem drivers niet installeren op mijn laptop. AOL couldnt lossen, dus ik gaf het op, alvorens te denken dat het misschien als ik de laptop weer in zijn oorspronkelijke staat zal AOL installeren en goed, en de laptop zou sneller. Thats hoe belandde ik in deze situatie. Ik heb geprobeerd hetzelfde opnieuw met het herstel harde schijf, maar nog steeds hetzelfde probleem hebben-blauw scherm en de ramen niet willen starten. |
|
| |||
| |||
| Het eerste wat je moet doen is Google en memtest te krijgen en voor de werking met ten minste 7 passeert, kunnen eventuele fouten maakt en uw RAM-geheugen zal moeten worden vervangen. Kortom, ik vermoed dat je een hardware probleem of iets dergelijks. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Een data redden voordat je ac schijf recovery - Windows Vista-besturingssysteem | ebhutton1717 | Algemene programmatuurnoot Chat | 10 | 10 oktober 2009 02:34 |
| Windows wont start | ghbnic | Windows besturingssystemen | 4 | 11 mei 2008 14:27 |
| Windows Herstelconsole wont werk | Zanginator | Windows besturingssystemen | 4 | 17 feb 2008 11:29 |
| Endless Problemen Windows Wont Start Nu | Polkigtry | Algemeen Hardware Chat | 2 | 13 Jan 2008 02:06 |
| Windows geautomatiseerde systemen herstel schijf | potnoodle | Windows besturingssystemen | 3 | 27 jul 2007 11:09 |
| Thread Tools | |
| |