mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Ran utvinning disk og nå vinduer wont starte

Reply

Thread Tools
Old 15 februar 2008, 19:32
New Member Group

Default Ran utvinning disk og nå vinduer wont starte

Jeg VIRKELIG håper noen her kan hjelpe meg.
Jeg bestemte jeg ønsket å restaurere meg bærbar PC til sin opprinnelige tilstand, men couldnt huske hvilken fnumber å presse ved oppstart skal gis mulighet til å gjenopprette .... SO, fant jeg Toshiba Recovery-plater (en 2 disk boks) og lese at Dette ville gjøre akkurat hva jeg ville ...
Jeg satte den i min diskett kjøre, og valgte alternativ 1, som deretter gikk opp gjennom 25%, 75% og til slutt 100% (etter å spørre meg å sette den andre disken halvveis) Selv om jeg gjorde panikk på ett punkt og avbestilling det, så når jeg startet den sa Skift disk og trykker en tast. Så jeg skjønte jeg måtte gjøre det igjen, og se det gjennom.

Det gjorde det ferdig og ba meg om å fjerne media og trykke ctrl alt del å hvile. Jeg gjorde dette, og dvs da jeg virkelig begynte å angre på å gjøre dette (inntil da var jeg gratulerte meg for styring for å komme så langt)
Den første skjermen ordtak TOSHIBA kom opp, og skjermen blir svart (som den alltid gjorde) men da kommer opp gir meg muligheter til å enten starte som normalt, i sikker modus eller Siste fungerende konfig. Ingen av hvilke arbeid. Hvis jeg velger den siste kjente config option ting, kommer det først opp 'Kan ikke starte Windows fordi følgende fil mangler eller er skadet: \ WINDOWS \ system32 \ config \ SYSTEM.
Hvis jeg da velger du Siste fungerende Config igjen, kommer det opp klikker du hva jeg ønsker å starte, er det eneste alternativet Windows XP Home Edition. Jeg velger det, og den fryktede blå skjerm vises. Den tekniske informasjonen som vises er:
*** STOP: 0x0000007E (0xc0000005, 0XF749D0BF, 0XF78B520C, 0XF78B4F0C)

Jeg har googled denne over og over i dag, og har sett noe om en Windows XP-installasjon disk, som jeg ikke har, den eneste disken jeg har er den Toshiba Recovery Disk.

Hvis du har lest så langt, godt gjort, hvis du kan hjelpe meg, takk!
Old 16th 2008 Feb, 05:33
Rik
Banned Group

Hva var årsaken til at du gjør dette? Det er mulig at det kan være et problem med harddisken og dataene fra CD har ikke kopiert over på riktig måte. Kanskje prøver det igjen vil fungere forutsatt at harddisken ikke er defekt.

Min System: Glowbox

Prosessor (er):
AMD Athlon 64bit 3000 + Newcastle S754
Hovedkort:
Asus K8V-X
RAM-minne:
512meg Infineon PC3200
Graphics Card (s):
Sapphire Radeom 9600 Pro Atlantis 128MB
Lydkort:
AC97
Harddisk (er):
40gig, 80gig og 200gig
Optisk stasjon (er):
1 * CD-brenner, 1 * dvd rom
Case / PSU:
Cooling:
Nettverk / Internett:
Nå internett
Skjerm (er):
Dell 19 "
Operating System (s):
Xp Pro
Old 16th 2008 Feb, 12:26
New Member Group

min grunn for å gjøre det var en rekke ting, en, min laptop har mange ting på den som ikke lenger trengte å være der, var det også går latterlig treg, selv etter bedra og alle.
Jeg var også har problemer med AOL, et par uker tilbake gikk jeg til å signere på det, å bli fortalt at de nødvendige filene ville være installert for det første, dette forvirret meg, så jeg lot den bærbare til å gjøre det, men holdt får det samme meldingen, selv etter omstart. Det viste seg det var et problem med modemdrivere ikke installere på min bærbare. AOL couldnt løse det så jeg ga opp, før du tenker at kanskje hvis jeg gjenopprettet datamaskinen til sin opprinnelige tilstand, ville AOL installere og være fin, og den bærbare datamaskinen ville bli raskere.
Thats hvordan jeg havnet i denne situasjonen. Jeg prøvde det samme på nytt med recovery disk, men fortsatt har samme problem-blå skjerm og Windows ikke starter.
Old 16th 2008 Feb, 13:02
Rik
Banned Group

Det første du bør gjøre er Google og få memtest og kjøre den i minst 7 renn, eventuelle feil i det hele tatt og ram må erstattes.

Innerst inne, jeg mistenker at du har et maskinvare problem av noe slag.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
En data redning før du gjør ac Disk Recovery - Windows Vista operativsystemet ebhutton1717 General Software Chat 10 10 oktober 2009 02:34
Windows wont starte ghbnic Windows-operativsystemer 4 11 mai 2008 14:27
Windows Recovery wont arbeide Zanginator Windows-operativsystemer 4 17 februar 2008 11:29
Endless Problemer, Windows wont Start nå Polkigtry General Hardware Chat 2 13 januar 2008 02:06
Windows automatiske systemer utvinning disk potnoodle Windows-operativsystemer 3 27 juli 2007 11:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.