mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Tilfældige nedbrud / fryser i Vista 64

Reply

Thread Tools
Old 13 juni 2009, 19:37
Ny Medlem Gruppen

Default Tilfældige nedbrud / fryser i Vista 64

Hej. Jeg har været der et tilbagevendende problem med nedbrud og fryser bruger Windows Vista 64-bit. Det samme sker hver gang: skærmen og markøren indefryse, og lyden springer hurtigt. Den eneste måde at komme ud er for manuelt at lukke computeren.

Dette sker, når der kører forskellige spil (dvs. Civilization IV og synder af en Solar Empire), og det er også sket, mens den kører den Cakewalk Sonar 8 demo.

SpeedFan viser, at GPU'en kører varm på 69 grader i hvile, mens nogle enkelte CPU støbekerner køre "varm" på 40-45 grader i hvile, og til tider de tilgang 50 grader, når du kører intensive programmer. Under mit specs (nedenfor) i betragtning, hvor varmt skal disse køre? Kunne dette være årsag til disse problemer? Hvis ja, hvordan går jeg om at løse problemet?

Her er mine specs:
Gateway LX-6810
Intel Quad Core 8200
NVidia GT 120 1 GB
8 GB RAM
Vista 64-bit SP2
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Vista ned med BAD_POOL_HEADER jasah Windows-operativsystemer 1 12 oktober 2009 13:54
Tilfældige fryser, ikke er sikker på den mistænkte! Razer General Hardware Chat 8 13 august 2009 05:53
Vista Velkommen Centre - Vista Log på fryser jungle-bhoy Windows-operativsystemer 7 21. jun 2009 13:47
Tilfældige nedbrud, Måske Userinit.exe, Kan ikke finde ud af problemet Anders Virus, Spyware & Sikkerhed 12 19. maj 2009 17:03
Flere Random nedbrud! Please help??? Er 23 General Software Chat 4 4 juni 2008 08:29
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.