vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Satunnainen kaatuu / jäätyy vuonna Vista 64

Reply

Thread Tools
Old 13 kesäkuu 2009, 19:37
Uusi Jäsen

Default Satunnainen kaatuu / jäätyy vuonna Vista 64

Hei. Olen ollut ottaa toistuva ongelma kaatuu ja jäätyy käyttöjärjestelmä on Windows Vista 64-bit. Sama tapahtuu joka kerta: näyttö ja kohdistin jäätyä, ja ääni ohittaa nopeasti. Ainoa tapa päästä eroon on manuaalisesti sammuttaa tietokoneen.

Tämä tapahtuu, kun käynnissä eri pelit (eli Civilization IV ja Sins on Solar Empire), ja se on myös tapahtunut, kun taas käynnissä Cakewalk Sonar 8 demo.

SpeedFan osoittaa, että GPU on juokseva lämmin klo 69 astetta levossa, kun taas toisinaan yksittäisiä CPU porausnäytteet run "lämmin" klo 40-45 astetta levossa, ja joskus ne lähestymistapa 50 astetta, kun käynnissä ohjelmia. Kun minun tiedot (alla) huomioon, kuinka kuuma pitäisi näkyä? Voisiko tämä olla syynä näihin ongelmiin? Jos näin on, miten voin mennä noin ratkaista ongelman?

Tässä on minun tiedot:
Gateway LX-6810
Intel Quad Core 8200
Nvidia GT 120 1 GB
8 GB RAM
Vista 64-bit SP2
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Vista kaatuu BAD_POOL_HEADER jasah Windows-käyttöjärjestelmät 1 12 lokakuu 2009 13:54
Satunnainen jäätyy, ole varma epäillyn! Razer Rautatavaran Chat 8 13th Aug 2009 05:53
Vista Tervetuloa Centre - Vista Kirjaudu jäätyy viidakko-bhoy Windows-käyttöjärjestelmät 7 21. kesäkuu 2009 13:47
Satunnainen kaatuu, Ehkä Userinit.exe, cannot figure out ongelma Anders Virusten, vakoiluohjelmien & Security 12 19. toukokuuta 2009 17:03
Useat Satunnainen kaatuu! Ole hyvä ja auta? IS 23 General Software Chat 4 4th Jun 2008 08:29
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.