mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Random Crashes / bevriest in Vista, 64

Reply

Thread Tools
Old 13 jun 2009, 19:37
Nieuw Lid Fractie

Default Random Crashes / bevriest in Vista, 64

Hoi. Ik heb met een terugkerend probleem met crashes en bevriest met Windows Vista 64-bit. Hetzelfde gebeurt iedere keer: het scherm en de cursor te bevriezen, en het geluid springt snel. De enige manier om eruit te komen is het handmatig afsluiten van de computer.

Dit gebeurt bij het uitvoeren van diverse games (dwz Civilization IV en Sins of een zonne-Rijk) en het is ook gebeurd, terwijl het uitvoeren van de Cakewalk Sonar 8 demo.

SpeedFan geeft aan dat de GPU draait warm op 69 graden in rust, terwijl soms individuele CPU cores draaien "warme" op 40-45 graden in rust en soms zij aanpak 50 graden bij het uitvoeren van intensieve programma's. Rekening mijn specs (zie hieronder) in aanmerking, hoe warm moet deze worden uitgevoerd? Zou dit de oorzaak van deze problemen? Zo ja, hoe doe ik de oplossing van de kwestie?

Hier zijn mijn specs:
Gateway LX-6810
Intel Quad Core 8200
NVidia GT 120 1 GB
8 GB RAM
Vista 64-bit SP2
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.