mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Tilfeldig krasjer / fryses i Vista 64

Reply

Thread Tools
Old 13 juni 2009, 19:37
New Member Group

Default Tilfeldig krasjer / fryses i Vista 64

Hei. Jeg har vært å ha et tilbakevendende problem med krasjer og fryser bruker Windows Vista 64-bit. Det samme skjer hver gang: skjermen og markøren fryse, og lyden hopper raskt. Den eneste måten å komme seg ut, er å manuelt slå av datamaskinen.

Dette skjer når du kjører ulike spill (dvs. Civilization IV og synder en Solar Empire) og det har også skjedd mens du kjører Cakewalk Sonar 8 demo.

SpeedFan viser at GPU kjører varme på 69 grader i ro, mens noen ganger enkelte CPU kjerner kjøre "varm" på 40-45 grader i ro, og noen ganger de nærmer 50 grader når du kjører programmer. Ta min spesifikasjoner (under) i betraktning, hvor varmt bør disse kjører? Kan dette være årsaken til disse problemene? Hvis ja, hvordan går jeg om å løse problemet?

Her er mine specs:
Gateway LX-6810
Intel Quad Core 8200
Nvidia GT 120 1 GB
8 GB RAM
Vista 64-bit SP2
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Vista kræsjer med BAD_POOL_HEADER jasah Windows-operativsystemer 1 12 oktober 2009 13:54
Tilfeldig fryses, ikke er sikker på Usikker! Razer General Hardware Chat 8 13 august 2009 05:53
Vista Velkommen Centre - Vista Logg på fryses Jungel-bhoy Windows-operativsystemer 7 21 juni 2009 13:47
Tilfeldig krasjer, Kanskje Userinit.exe, kan ikke finne ut av problemet Anders Virus, spionprogrammer og sikkerhet 12 19 mai 2009 17:03
Flere Tilfeldig krasj! Vennligst hjelp?? ER 23 General Software Chat 4 4 juni 2008 08:29
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.