![]() |
|
| |||
| |||
| Hei. Jeg har vært å ha et tilbakevendende problem med krasjer og fryser bruker Windows Vista 64-bit. Det samme skjer hver gang: skjermen og markøren fryse, og lyden hopper raskt. Den eneste måten å komme seg ut, er å manuelt slå av datamaskinen. Dette skjer når du kjører ulike spill (dvs. Civilization IV og synder en Solar Empire) og det har også skjedd mens du kjører Cakewalk Sonar 8 demo. SpeedFan viser at GPU kjører varme på 69 grader i ro, mens noen ganger enkelte CPU kjerner kjøre "varm" på 40-45 grader i ro, og noen ganger de nærmer 50 grader når du kjører programmer. Ta min spesifikasjoner (under) i betraktning, hvor varmt bør disse kjører? Kan dette være årsaken til disse problemene? Hvis ja, hvordan går jeg om å løse problemet? Her er mine specs: Gateway LX-6810 Intel Quad Core 8200 Nvidia GT 120 1 GB 8 GB RAM Vista 64-bit SP2 |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Vista kræsjer med BAD_POOL_HEADER | jasah | Windows-operativsystemer | 1 | 12 oktober 2009 13:54 |
| Tilfeldig fryses, ikke er sikker på Usikker! | Razer | General Hardware Chat | 8 | 13 august 2009 05:53 |
| Vista Velkommen Centre - Vista Logg på fryses | Jungel-bhoy | Windows-operativsystemer | 7 | 21 juni 2009 13:47 |
| Tilfeldig krasjer, Kanskje Userinit.exe, kan ikke finne ut av problemet | Anders | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 12 | 19 mai 2009 17:03 |
| Flere Tilfeldig krasj! Vennligst hjelp?? | ER 23 | General Software Chat | 4 | 4 juni 2008 08:29 |
| Thread Tools | |
| |