![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg har for nylig købt en kopi af XP Home OEM til en ven, som hun havde en svigagtig kopi af XP. Men hendes computer er virkelig gamle bruger kun 256 MB pc133 ram og er ikke op til bunden med hendes krav. Hun har fået en ny computer af mig selv (var en gammel Athlon XP, men har 1 gig af DDR) og jeg kender personligt, hun ikke kan genaktivere den kopi af Windows på hendes nye system på grund af hardware ændringer, der udelukker på tasten på Microsoft database . Jeg har læst om andre steder, at alle, hun er nødt til at gøre, er at ringe op til at aktivere og fortælle dem, hun er reaktiveringen skyldes hardware ændringer, men er det virkelig så enkelt, sikkert, de plejer har noget af det, og hun kan virkelig ikke råd til en anden kopi af Windows . Enhver idé eller personlige erfaringer, at folk kender blev Microsoft vil tillade de samme kopi på et nyt system på grund af ændrede omstændigheder? Enhver hjælp vil blive meget værdsat! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hun kan slippe af sted med det, hvis hun siger pc'en er blevet forsynet med nye bundkort, HDD & RAM.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, det virkelig er så enkelt. Jeg har ringet til 100's gange og er aldrig blevet afvist.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Windows Vista - Skift adgangskode Indstilling | tinkerbell | Windows-operativsystemer | 1 | 11. maj 2009 11:05 |
| Kan ikke skifte fra XP tema til Windows klassiske | P5200 | Windows-operativsystemer | 2 | 27th Dec 2008 06:28 |
| Pris på at aktivere Windows | Danny83222 | General Software Chat | 5 | 27 januar 2008 20:41 |
| Hvordan kan jeg ændre Windows fil brugernavn? | xAlanxEnglandx | Windows-operativsystemer | 1 | 28th Dec 2007 16:33 |
| Windows 2000 pro fabrikat nøglen ændre | Omer | Windows-operativsystemer | 1 | 2 oktober 2007 05:32 |
| Thread Tools | |
| |