mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Re-installation af Windows XP

Reply

Thread Tools
Old 3. april 2008, 07:00
Medlem Gruppen

Default Re-installation af Windows XP

Jeg ønsker at re-installere Windows XP på min computer, da det `s havde så mange problemer for nylig og er også meget langsom til at starte op. Maskinen kom med XP præinstalleret så jeg don `t have en installations-cd. Behøver jeg at købe en fuld detailversion eller kan jeg bruge en OEM-version (som koster en masse mindre). Den version jeg har brug for, er XP Home SP2.
Old 3. april 2008, 07:03
Administrator Gruppen

OEM er fint, men er du klar over din pc kan fremskyndes med højre gratis software og et par timers arbejde.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 3. april 2008, 07:44
Donor-Gruppen

Formatering din harddisk og installere en ny version af xp derefter alle dine drivere for m / b, xp2, få opgraderinger til alle dine software, installerer andre bilister dvs. printer, modem osv. kræver et par timer, og det gør ikke altid gå til at planlægge,
Tænk ID gå med dave hybrid forslag om, at du forsøger at rengøre og fremskynde den første M8, og youll stadig har alle dine mappe og filer, men hvis det gør ikke arbejde, du havnt mistet noget bare lidt tid og fået en bedre forståelse af din pc

En computer, en gang slog mig i skak
Men det var ingen match for mig på kick boksning.

Mit system: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Bundkort:
asus a8n SLI Deluxe
RAM Hukommelse:
2GB Corsair XMS pc3200 platium
Grafikkort (r):
8800gts o / c
Lydkort:
kreative SoundBlaster 4
Harddisk (e):
1x 80 GB 2x 250 GB
Optisk drev (r):
1x Sony DVD-RAM-drev 1xphillips dv
Sag / PSU:
700w moduler PSU
Køling:
luft
Network / Internet:
Monitor (s):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Old 3. april 2008, 07:46
Administrator Gruppen

Plus det vil ikke koste dig noget.
Old 3. april 2008, 08:01
Donor-Gruppen

Hvis det var mig, ville jeg læse http://www.nliteos.com/nlite.html to gange og nerve mig op og bruge den med OEM CD og få en XP-system, der var præcis, hvad jeg ville med alle bloat tages ud.

Du kan overveje at en tør, hvis du vil. Philthomas nævnte det for en måned siden og jeg har ikke set nogen forsøge endnu. Jeg synes det er en stor søger pakke.

Mit system: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Bundkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM Hukommelse:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 6600 512 MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (e):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s opretholde
Optisk drev (r):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Sag / PSU:
Thermaltake Soprano
Køling:
Stock
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA fladskærm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 3. april 2008, 12:59
Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Dave Hybrid View Post
OEM er fint, men er du klar over din pc kan fremskyndes med højre gratis software og et par timers arbejde.
Det ville have brug for en super-software til at fremskynde den. Det tager mindst 5 minutter til at starte op, og harddisken er næsten tom, 130GB ledig plads ud af en 150GB harddisk. Jeg har problemer med hele tiden. Det seneste er, at Panasonic Video Camera software vil ikke installere ordentligt ud fra installations-cd'en. Det er en ny videokameraet ca 2 måneder gamle, jeg har installeret det OK, når jeg først købte det, men så gik alting galt på én gang, kunne ikke få adgang til internettet, mit digitalkamera software holdt op med at virke, og videokameraet software. Tænker tilbage på det problem, jeg tror, det startede, da jeg brugte en registreringsdatabasen renere program (som jeg brugt til at forsøge at fremskynde computer). Jeg mener, at dette har gjort nogle skader på registreringsdatabasen. Selv om jeg har fået de fleste af de programmer arbejder igen problemer. Startup er lige så langsomt som nogensinde, til trods for at deaktivere alle de overflødige startprocessen processer Når jeg forsøger at se på eventuelle PDF programmere computer fryser og den eneste måde at klare det er til at genstarte, og videokameraet software won `t installere ordentligt. når jeg starter installere cd, der installeres 3 separate programmer, men fastholder, at den ene af dem er allerede installeret, og at jeg skulle fjerne den ved hjælp af Tilføj-fjern programmer, før du prøver at geninstallere det. Jeg kender til en kendsgerning, at ethvert spor af de 3 programmer er blevet fjernet, men det vil kun geninstallere 2 ud af 3, så jeg kan ikke bruge videokameraet til at downloade til computeren. My Canon digitalkamera software som jeg også geninstalleret værker, men der er fejl. Det fungerer ikke så godt, som det gjorde før. Jeg tror, det vil tage et mirakel at få det at virke ordentligt igen uden at geninstallere Windows, men jeg er åben for forslag.
Old 3. april 2008, 13:50
Donor-Gruppen

På P4 3.2GHZ med 512 MB? Det er vanvid. Hvis du har bakket op alt hvad du ønsker at holde så sikker på, genopbygge partition. Tage et godt kig på at nlite link Også det virkelig give dig langt mere kontrol med, hvad du beskæftiger sig med end blot opholder sig i de langsomme vognbane. Enten bruge en router eller forblive offline, indtil du har installeret alle de sikkerhedsrettelser og virus Kontrolprogram Også jeg har set maskiner inficeret inden for et minut ved at have ethernet forbindelse levende mens de installerer.
Old 4. april 2008, 02:13
Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af stedet View Post
På P4 3.2GHZ med 512 MB? Det er vanvid. Hvis du har bakket op alt hvad du ønsker at holde så sikker på, genopbygge partition. Tage et godt kig på at nlite link Også det virkelig give dig langt mere kontrol med, hvad du beskæftiger sig med end blot opholder sig i de langsomme vognbane. Enten bruge en router eller forblive offline, indtil du har installeret alle de sikkerhedsrettelser og virus Kontrolprogram Også jeg har set maskiner inficeret inden for et minut ved at have ethernet forbindelse levende mens de installerer.
OK tak for det. En anden mærkelig ting I `ve bemærket er, at når jeg går til start, alle programmer, tilbehør, system-værktøjer, der ikke er nogen Systemværktøjer opført. Kun en post sige "Internet Explorer (ingen tilføjelsesprogrammer)". Jeg ved, at jeg kan komme til system-værktøjer via "Denne computer", men det forekommer mærkeligt, at registreringerne er forsvundet fra tilbehør listen.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.