vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Re-Asenna Windows XP

Reply

Thread Tools
Old 3 huhtikuu 2008, 07:00
Jäsen

Default Re-Asenna Windows XP

Haluan uudelleen asentaa Windows XP: n oman tietokoneen, koska se "on ollut niin paljon ongelmia viime aikoina, ja se on myös hyvin käynnistyvät hitaasti. Kone tuli XP esiasennettuna niin En ole asennus-CD. Tarvitseeko minun ostaa täyden jälleenmyyntiversion versio tai voin käyttää OEM-versio (joka maksaa paljon vähemmän). Version Tarvitsen on XP Home SP2.
Old 3 huhtikuu 2008, 07:03
Administrator Group

OEM on hyvä asia, mutta tiedättekö PC voidaan nopeuttaa, joilla on oikeus vapaa ohjelmisto ja muutaman tunnin työstä.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 3 huhtikuu 2008, 07:44
Rahoittajien ryhmän

Muotoilu kovalevyllesi ja asennetaan uusi versio xp sitten kaikki ohjaimet m / b, xp2, saat päivitykset kaikki ohjelmiston asentaminen muihin kuljettajiin eli tulostin, modeemi, etc ei kestää muutaman tunnin, ja se doesnt aina mene suunnitella,
Ajattele id mennä dave risteytettyjen ehdotus, jota yrität puhdistaa ja nopeuttaa sitä ensimmäinen M8, ja youll vielä kaikki kansion ja tiedostot, mutta jos se doesnt toimi havnt menettänyt mitään, vain vähän aikaa ja saaneensa paremman käsityksen your pc

Tietokone kerran lyödä minua shakki
Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily.

My System: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 O / C
Emolevy:
asus a8n SLI Deluxe
RAM-muisti:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800gts O / C
Äänikortti:
luova SoundBlaster 4
Kiintolevy (t):
1x 80 gb 2x 250GB
Optinen asema (t):
1x Sony DVD-RAM-asema 1xphillips dv
Asia / PSU:
700w moduler PSU
Jäähdytys:
ilmassa
Network / Internet:
Monitor (t):
22in laajakuva
Operating System (s):
XP Pro
Old 3 huhtikuu 2008, 07:46
Administrator Group

Plus se ei maksa sinulle mitään.
Old 3 huhtikuu 2008, 08:01
Rahoittajien ryhmän

Jos se oli minulle olin lukenut http://www.nliteos.com/nlite.html kahdesti ja hermo itse ja käyttää, että OEM-CD ja saada XP-järjestelmään, joka oli juuri sitä, mitä halusin kaikki pullistua viedään.

Voit katsoa, että uskaltaa, jos haluat. Philthomas mainitsi sen jo kuukausi sitten, enkä ole nähnyt kenenkään yrittää vielä. Mielestäni on upealta paketti.

My System: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Emolevy:
Asus A8N-VM CSM
RAM-muisti:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
nVidia Geforce 6600 512 Mt
Äänikortti:
Cherry RS 6000 M näppäimistö
Kiintolevy (t):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s yllä
Optinen asema (t):
Samsung DVD-ROM-TS-H352
Asia / PSU:
Thermaltake Soprano
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (t):
SXGA Litteän
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 3 huhtikuu 2008, 12:59
Jäsen

Quote:
Originally Posted by Dave Hybrid View Post
OEM on hyvä asia, mutta tiedättekö PC voidaan nopeuttaa, joilla on oikeus vapaa ohjelmisto ja muutaman tunnin työstä.
Se olisi noin super ohjelmisto nopeuttaa sitä. Se kestää vähintään 5 minuuttia käynnisty, ja kiintolevy on lähes tyhjä, 130GB vapaata tilaa, kun 150GB kovalevy. Minulla on ongelmia koko ajan. Viimeisin on se, että Panasonic Video Kamera ohjelmistojen asentaminen ei oikein alk. asennus CD-levyltä. Se on uusi videokamera noin 2 kuukautta vanha, olen asentanut se OK, kun ensin on ostanut sen, mutta sitten kaikki meni pieleen kerralla, ei voi käyttää internet, minun ohjelmisto digikamerakäyttöön lakkasivat toimimasta, ja videokameran ohjelmisto. Thinking takaisin ongelma, olen sitä mieltä, että se alkoi siitä, kun olen käyttänyt rekisterin puhdistaja ohjelma (jota käytetään yrittää nopeuttaa tietokone). Mielestäni tämä on tehnyt vahinkoa rekisteriä. Vaikka olen saanut suurin osa ohjelmista toimii taas, ongelmia on vielä jäljellä. Käynnistys on yhtä hidas kuin ennenkin, vaikka poistamalla kaikki tarpeettomat käynnistys prosessien Kun yritän katsoa milloin tahansa PDF ohjelma tietokone jumiutuu, ja ainoa tapa selvittää se on käynnistettävä uudelleen, ja videokameran ohjelmisto voitti `t asentaa oikein. kun käynnistän asentaa CD-levyltä, joka asentaa 3 erillisiä ohjelmia, se vaatii, että yksi heistä on jo asennettu, ja että minun pitäisi poistaa sen asennuksen lisätä-poistaa ohjelmat, ennen kuin yrittää asenna se. Tiedän, että joka jäljittää ja 3-ohjelmat on poistettu, mutta se vain uudelleenasentamisen 2 niistä 3, joten en voi käyttää videokameraa ladata tietokoneeseen. My Canon ohjelmisto digikamerakäyttöön jota myös uudelleenasennettavien toimii, mutta on glitches. Se ei toimi niin hyvin kuin se oli ennen. Mielestäni se tekee ihmeitä saada se toimimaan kunnolla uudelleen ilman uudelleenasentamistoiminnot ikkunat, mutta olen avoin ehdotuksille.
Old 3 huhtikuu 2008, 13:50
Rahoittajien ryhmän

Jos P4 3.2GHZ kanssa 512MB? Se on hulluutta. Jos olet tukena mitään haluatko pitää sitten varma, rebuild osiolle. Ole hyvä tarkastella tätä nlite linkki myös se todella antaa sinulle paljon enemmän valvontaa, mitä olet käsitellään vain oleskelevat hidas lane. Joko käyttää reititintä tai pysyä offline-tilassa, kunnes olet asentanut kaikki ne suojauskorjaukset ja virus checker liian olen nähnyt koneiden tartunta joka minuutti, joilla on ethernet-yhteys elää kun ne asentaa.
Old 4 huhtikuu 2008, 02:13
Jäsen

Quote:
Originally Posted by paikalla View Post
Jos P4 3.2GHZ kanssa 512MB? Se on hulluutta. Jos olet tukena mitään haluatko pitää sitten varma, rebuild osiolle. Ole hyvä tarkastella tätä nlite linkki myös se todella antaa sinulle paljon enemmän valvontaa, mitä olet käsitellään vain oleskelevat hidas lane. Joko käyttää reititintä tai pysyä offline-tilassa, kunnes olet asentanut kaikki ne suojauskorjaukset ja virus checker liian olen nähnyt koneiden tartunta joka minuutti, joilla on ethernet-yhteys elää kun ne asentaa.
OK, kiitos siitä. Eräs toinen kummallinen asia I "Olen huomannut, että kun lähden alkaa, kaikki ohjelmat, oheislaitteet, Järjestelmätyökalut, ei ole järjestelmän työkalut luettelossa. Vain merkintä, että "Internet Explorer (ei lisäosia)." Tiedän, että voin saada järjestelmän työkalujen kautta "Oma tietokone", mutta se tuntuu oudolta, että merkinnät on kadonnut lisävarusteita luettelosta.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Asenna Windows XP SP2: n 50 tietokoneita Windows käyttöönottostrategioita palvelin rocket7 Windows-käyttöjärjestelmät 1 30. toukokuuta 2009 13:56
Ei voi asentaa Windows Vista-tai Windows 7 jimbeis462 Windows-käyttöjärjestelmät 22 15. toukokuuta 2009 01:56
Cant asentaa Windows Live Messengerin uusi, ja nyt kallistuksen jopa asentaa vanhan Mohi212 Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 3 26. Jan 2009 06:55
Windows Re-install Mooseknuckle Virusten, vakoiluohjelmien & Security 31 11. Huhtikuu 2008 20:20
Ei voi asentaa Windows 2000 tai Windows ME tomthedrummer1992 Windows-käyttöjärjestelmät 18 4. Huhtikuu 2008 11:14
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.