![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Haluan uudelleen asentaa Windows XP: n oman tietokoneen, koska se "on ollut niin paljon ongelmia viime aikoina, ja se on myös hyvin käynnistyvät hitaasti. Kone tuli XP esiasennettuna niin En ole asennus-CD. Tarvitseeko minun ostaa täyden jälleenmyyntiversion versio tai voin käyttää OEM-versio (joka maksaa paljon vähemmän). Version Tarvitsen on XP Home SP2. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| OEM on hyvä asia, mutta tiedättekö PC voidaan nopeuttaa, joilla on oikeus vapaa ohjelmisto ja muutaman tunnin työstä.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Muotoilu kovalevyllesi ja asennetaan uusi versio xp sitten kaikki ohjaimet m / b, xp2, saat päivitykset kaikki ohjelmiston asentaminen muihin kuljettajiin eli tulostin, modeemi, etc ei kestää muutaman tunnin, ja se doesnt aina mene suunnitella, Ajattele id mennä dave risteytettyjen ehdotus, jota yrität puhdistaa ja nopeuttaa sitä ensimmäinen M8, ja youll vielä kaikki kansion ja tiedostot, mutta jos se doesnt toimi havnt menettänyt mitään, vain vähän aikaa ja saaneensa paremman käsityksen your pc
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Plus se ei maksa sinulle mitään. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos se oli minulle olin lukenut http://www.nliteos.com/nlite.html kahdesti ja hermo itse ja käyttää, että OEM-CD ja saada XP-järjestelmään, joka oli juuri sitä, mitä halusin kaikki pullistua viedään.
| |||
| |||
| Se olisi noin super ohjelmisto nopeuttaa sitä. Se kestää vähintään 5 minuuttia käynnisty, ja kiintolevy on lähes tyhjä, 130GB vapaata tilaa, kun 150GB kovalevy. Minulla on ongelmia koko ajan. Viimeisin on se, että Panasonic Video Kamera ohjelmistojen asentaminen ei oikein alk. asennus CD-levyltä. Se on uusi videokamera noin 2 kuukautta vanha, olen asentanut se OK, kun ensin on ostanut sen, mutta sitten kaikki meni pieleen kerralla, ei voi käyttää internet, minun ohjelmisto digikamerakäyttöön lakkasivat toimimasta, ja videokameran ohjelmisto. Thinking takaisin ongelma, olen sitä mieltä, että se alkoi siitä, kun olen käyttänyt rekisterin puhdistaja ohjelma (jota käytetään yrittää nopeuttaa tietokone). Mielestäni tämä on tehnyt vahinkoa rekisteriä. Vaikka olen saanut suurin osa ohjelmista toimii taas, ongelmia on vielä jäljellä. Käynnistys on yhtä hidas kuin ennenkin, vaikka poistamalla kaikki tarpeettomat käynnistys prosessien Kun yritän katsoa milloin tahansa PDF ohjelma tietokone jumiutuu, ja ainoa tapa selvittää se on käynnistettävä uudelleen, ja videokameran ohjelmisto voitti `t asentaa oikein. kun käynnistän asentaa CD-levyltä, joka asentaa 3 erillisiä ohjelmia, se vaatii, että yksi heistä on jo asennettu, ja että minun pitäisi poistaa sen asennuksen lisätä-poistaa ohjelmat, ennen kuin yrittää asenna se. Tiedän, että joka jäljittää ja 3-ohjelmat on poistettu, mutta se vain uudelleenasentamisen 2 niistä 3, joten en voi käyttää videokameraa ladata tietokoneeseen. My Canon ohjelmisto digikamerakäyttöön jota myös uudelleenasennettavien toimii, mutta on glitches. Se ei toimi niin hyvin kuin se oli ennen. Mielestäni se tekee ihmeitä saada se toimimaan kunnolla uudelleen ilman uudelleenasentamistoiminnot ikkunat, mutta olen avoin ehdotuksille. |
|
| |||
| |||
| Jos P4 3.2GHZ kanssa 512MB? Se on hulluutta. Jos olet tukena mitään haluatko pitää sitten varma, rebuild osiolle. Ole hyvä tarkastella tätä nlite linkki myös se todella antaa sinulle paljon enemmän valvontaa, mitä olet käsitellään vain oleskelevat hidas lane. Joko käyttää reititintä tai pysyä offline-tilassa, kunnes olet asentanut kaikki ne suojauskorjaukset ja virus checker liian olen nähnyt koneiden tartunta joka minuutti, joilla on ethernet-yhteys elää kun ne asentaa. |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Asenna Windows XP SP2: n 50 tietokoneita Windows käyttöönottostrategioita palvelin | rocket7 | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 30. toukokuuta 2009 13:56 |
| Ei voi asentaa Windows Vista-tai Windows 7 | jimbeis462 | Windows-käyttöjärjestelmät | 22 | 15. toukokuuta 2009 01:56 |
| Cant asentaa Windows Live Messengerin uusi, ja nyt kallistuksen jopa asentaa vanhan | Mohi212 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 3 | 26. Jan 2009 06:55 |
| Windows Re-install | Mooseknuckle | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 31 | 11. Huhtikuu 2008 20:20 |
| Ei voi asentaa Windows 2000 tai Windows ME | tomthedrummer1992 | Windows-käyttöjärjestelmät | 18 | 4. Huhtikuu 2008 11:14 |
| Thread Tools | |
| |