![]() |
|
| |||
| |||
| Ik wil het opnieuw installeren van Windows XP op mijn computer als hij `s hadden zoveel problemen de laatste tijd en is ook erg traag te starten. De machine kwam met XP vooraf geïnstalleerd, zodat ik niet over een installatie-cd. Heb ik nodig om een volledige versie of kan ik gebruik maken van een OEM-versie (dat kost veel minder). De versie die ik nodig heb is XP Home SP2. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| OEM is prima, echter bent u bewust van uw PC kan worden versneld met het recht van vrije software en een paar uur werk.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Opmaak van je harde schijf en de installatie van een nieuwe versie van xp dan al uw stuurprogramma's voor de m / b, xp2 krijgen upgrades voor al uw software, de installatie van andere bestuurders dwz printer, modem, enz. wel een paar uur, en het doesnt altijd te plannen, Denk ID ga met Dave hybride suggestie dat u probeert te reinigen en snelheid het eerst m8, en youll nog al uw mappen en bestanden, maar als het werk dat u doesnt havnt verloren alles gewoon een beetje tijd en een beter inzicht hebben gekregen van uw pc
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
|
| |||
| |||
| Plus zal het niet kost je niets. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als het me dat ik wil lezen http://www.nliteos.com/nlite.html tweemaal en zenuwen mezelf en gebruiken die met de OEM-cd en krijg een XP-systeem, dat was precies wat ik wilde met alle zwellen genomen.
| |||
| |||
| Het zou nodig super software om sneller. Het duurt minstens 5 minuten te starten, en de harde schijf is bijna leeg, 130GB vrije ruimte op een 150GB harde schijf. Ik heb problemen met de hele tijd. De laatste is dat Panasonic Video Camera software niet correct installeren van de installatie-cd. Het is een nieuwe camcorder ongeveer 2 maanden oud, installeerde ik het OK wanneer ik voor het eerst kocht, maar daarna ging alles mis in een keer, kan geen toegang tot het internet, mijn digitale camera software werken niet meer, en de camcorder software. Denken terug op het probleem, ik denk dat het begon toen ik een register cleaner programma (die ik heb gebruikt om te proberen om de computer). Ik denk dat dit gedaan heeft wat schade aan het register. Hoewel ik heb het grootste deel van de programma's werken weer, de problemen blijven bestaan. Opstarten is zo traag als altijd, ondanks het uitschakelen van alle overbodige processen opstarten, Als ik probeer te kijken naar een PDF-programma op de computer bevriest en de enige manier om het opnieuw op te starten, en de camcorder software won `t installeren correct. toen ik beginnen met de installatie-cd, die installeert 3 afzonderlijke programma's, maar dringt erop aan dat een van hen is reeds geïnstalleerd en dat ik moet verwijderen met behulp van add-programma's verwijderen voordat probeert opnieuw installeren. Ik weet voor een feit dat elk spoor van de 3 programma's zijn verwijderd, maar het zal alleen opnieuw 2 van de 3, dus ik kan geen gebruik maken van de camcorder om te downloaden naar de computer. Mijn Canon digitale camera software die ik ook weer werken, maar er zijn problemen. Deze functie werkt niet zo goed deed voorheen. Ik denk dat het zal een wonder om het goed werkt weer zonder herinstallatie van Windows, maar ik sta open voor suggesties. |
|
| |||
| |||
| Op een P4 3.2GHZ met 512MB? Dat is waanzin. Als u een back-up alles wat je wilt behouden dan zeker herstel van de partitie. Neem een goede blik werpen op dat nlite link te zijn, het echt geeft u veel meer controle over wat je met dan alleen een verblijf in de trage rijstrook. Ofwel gebruik van een router of offline blijven totdat u hebt geïnstalleerd alle beveiligingspatches en het virus checker Ook I've seen besmette machines binnen een minuut door de ethernet aansluiting leven terwijl ze installeren. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|