![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Joten sen jälkeen, kun yrittää Vistan yksi osio ja XP: n muita, olen päättänyt, että Vista oli paras minulle. Joten olen poistanut koko ajokykyyn ja antoi kaikkensa Vista. Nyt kun yritän asentaa Vista saan virheilmoituksen: "Windows ei voi määrittää, jos tämä tietokone sisältää voimassa olevan järjestelmän äänenvoimakkuutta." Mietin, mitä tämä tarkoittaa, ja jos joku olisi Satun tietämään mitään korjauksia, haluaisin todella päästä takaisin minun jalat with Vista. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se tarkoittaa, asennus ei löydä kovalevyä.
| |||
| |||
| Kyllä olen käynnistystä jopa siitä ja minulla on SATA-kova-asemaan. Miten saan Vistan tunnista sitä? |
|
| |||
| |||
| Kun alun perin asennettu Vista teit sen käynnistämällä pois CD? |
|
| |||
| |||
| Kyllä olin booting off the CD mutta olen myös ollut XP: n asentamista. Niin sitten ehkä, että kertoi Vista että on todellakin SATA HDD ja se on asennettu. Juuri nyt en voi vielä nähdä SATA HDD mutta kun lähden siitä, että se antaa minulle, että viesti. |
|
| |||
| |||
| Na, XP ei tehdä. Mikä on kovalevy tällä hetkellä? |
|
| |||
| |||
| Mikään ei ole sitä. Se on täysin tyhjä. Poistin kaiken. |
|
| |||
| |||
| En vierasta osio on sekaisin. Kokeile käynnistetään XP CD-ja katso jos se tunnistaa HD, sitten osio, mutta poistuminen ennen muotoilua. Yritä sitten Vista uudelleen. Kun suoritat Vistan asentaa se pyytää, SATA levyke missään vaiheessa, en voi muistaa. |
|
| |||
| |||
| Olen yrittänyt luoda osion kanssa XP, mutta se ei toiminut. Mitä voin tehdä Vista vielä antaa minulle sama viesti. Mitä voin tehdä? |
|
| |||
| |||
| Kun te sanotte, se ei ole työtä, mitä on tapahtunut? Tarvitset SATA kuljettajan levyn XP-asetukset. Mielestäni Vista ei tarvitse SATA-ajurit joten ei ole mitään syytä, että se ei tunnista HD, siksi olen viittaa osiointi se XP: ssä. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Asentaminen PowerDVD on Windows Vista Home Premium 32 | djchapple | General Software Chat | 0 | 12 syyskuu 2009 12:14 |
| Mikä on paras tapa edetä asentaminen 64bit Vista Yli Oma 32bit Vista? | Theresonly1 | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 25. toukokuuta 2009 08:58 |
| Ongelmia asentaminen Belkin Bluetooth F8T013 Windows Vista | timbo1975 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 17. Joulukuu 2007 18:38 |
| Asentaminen verkkotulostimen Windows Vista | dfr200764 | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 25. marraskuu 2007 15:39 |
| Ohje asennettaessa näköala 64bit Windows 32bit, auta! | hodgey1968 | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 16. lokakuu 2007 10:01 |
| Thread Tools | |
| |