![]() |
|
| |||
| |||
| Dus na probeert Vista op een partitie en XP op de andere, heb ik besloten dat Vista was het beste voor mij. Dus dan moet ik de hele schijf gewist en gaf alles aan Vista. Nu wanneer ik probeer te installeren van Vista krijg ik de foutmelding: "Windows kan niet bepalen of deze computer een geldig systeemvolume." Ik vroeg me af wat dit betekent, en als iedereen zou er gebeuren om te weten eventuele correcties, ik zou echt graag weer terug op mijn voeten met Vista. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het betekent dat de installatie niet kunt vinden een harde schijf.
| |||
| |||
| Ja, ik ben opstart vanaf en ik hebben een SATA harde schijf. Dus hoe krijg ik Vista te herkennen? |
|
| |||
| |||
| Wanneer u oorspronkelijk geïnstalleerde Vista heb je hem bij opstarten vanaf de cd? |
|
| |||
| |||
| Ja ik was opstarten vanaf de cd maar ik had ook XP geïnstalleerd. Dus misschien is dat Vista verteld dat er werkelijk een SATA HDD en is geïnstalleerd. Op dit moment kan ik nog de SATA-harde schijf, maar wanneer ik naar het, het geeft me dat bericht. |
|
| |||
| |||
| Na, XP niet zou doen. Dus wat op de harde schijf op het moment? |
|
| |||
| |||
| Niets is er op. Het is helemaal leeg. Ik geschrapt alles. |
|
| |||
| |||
| I'm guessing de partitie is messed up. Probeer het opstarten van de XP-cd en kijk of dat het opsporen van de HD, dan partitie, maar afrit voor het formatteren. Dan probeer Vista opnieuw. Wanneer u de installatie van Vista is het vragen om een SATA driver diskette op elk punt kan ik mij niet herinneren. |
|
| |||
| |||
| Ik probeerde het creëren van een partitie met XP, maar het werkte niet. Dus wat kan ik doen Vista geeft mij nog steeds dezelfde boodschap. Dus wat kan ik doen? |
|
| |||
| |||
| Wanneer u zeggen dat het niet werkt, wat is er gebeurd? U moet de SATA-driver disk voor XP Setup. Ik denk dat Vista niet nodig SATA drivers dus er is geen enkele reden om het niet detecteren de HD, dat is waarom ik ben suggereren partitionering in XP. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| PowerDVD installeren op Windows Vista Home Premium 32 | djchapple | Algemene programmatuurnoot Chat | 0 | 12 september 2009 12:14 |
| Wat is de beste manier om Go te spelen over het installeren van Vista 64bit Over Mijn 32bit Vista? | Theresonly1 | Windows besturingssystemen | 3 | 25 mei 2009 08:58 |
| Problemen met het installeren van Belkin Bluetooth F8T013 op Windows Vista | timbo1975 | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 17 dec 2007 18:38 |
| Het installeren van een netwerk printer met Windows Vista | dfr200764 | Windows besturingssystemen | 4 | 25 nov 2007 15:39 |
| Hulp bij het installeren van Windows Vista 64bit op 32bit, please help! | hodgey1968 | Windows besturingssystemen | 4 | 16 okt 2007 10:01 |
| Thread Tools | |
| |