![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg har haft en HDD svigt, og jeg forsøger at re-installere XP på til det nye drev. Når jeg sætter min system sammen oprindeligt Jeg købte XP med nye drev bundkort etc, og installeret det hele selv. På det tidspunkt må jeg have haft serienummeret på XP, men jeg kan ikke finde den nogen steder. Det eksemplar, jeg har, er det XP Pro "For distribution med en ny pc", hvor serienummeret skal det bare siger etiketten er blevet fjernet af pc-producent og skal knyttes til PC ![]() Jeg må have haft info men det var ikke tilfældet og heller ikke på fakturaen for XP. Mit spørgsmål, er det muligt at finde serienummeret på installations-cd'en? Håber nogen kan hjælpe. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Hej der baxlobs Systemet entreprenøren skulle have placeret COA, som holder de 25 cifrede produktnøgle til computeren tilfælde, normalt enten på den side af sagen, eller fastgjort til bagsiden af din computer. Det vil se ud som billedet nedenfor ![]() Citat:
|
| |||
| |||
| Hej, Tak for svaret, jeg ikke gøre det klart, men jeg købte alle de bits og XP Pro fra overclock.co.uk - desværre nu afdød - jeg bygget det selv, så jeg er "systemet Builder". Efter montering det jeg så installeret XP fra bunden selv, så jeg sagde, må have haft den serielle oprindeligt. Hvis der er nogen sammenhæng mellem den CD og den serielle, hvordan cd vide, at du har indtastet den forkerte serielle? |
|
| |||
| |||
| Citat:
CD doesnt, men operaring system vil tjekke, om den kode du indtastede, er ægte ... Når du oprindeligt opført koden er det så bekræftet hos Microsoft, og det er så bundet til dit bundkort (for OEM-udgaver), som vil forhindre den kode, der anvendes på et andet system.
__________________ Stolt medlem af ASAP & UNITE |
|
| |||
| |||
| Så hvis jeg ikke kan finde den mærkat, der skal være kommet med XP oprindeligt jeg konfronteret med at skulle købe XP igen? |
|
| |||
| |||
| I en nøddeskal ja. Du kan også ringe Microsoft for at se, om der er alligevel, hvor de kan hjælpe først.
|
| |||
| |||
| Tak for svar, jeg har fundet den sticker, Hurra ![]() Vil nu prøve igen. |
|
| |||
| |||
| Dont fortælle mig .. det var på indersiden af sagen hele vejen lol ... ! Alvorligt, er du nødt til at holde det lidt sikrere, klæber den på siden eller bagsiden af din enhed. Glad for, at du har fundet det, håber alt går godt for det nye anlæg