vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Re-asentamalla XP

Reply

Thread Tools
Old
Uusi Jäsen

Hei,

Minulla on ollut HDD ja olen uudelleenaktivointiyrityksiksi asentaa XP: n että uuden aseman.

Kun esitin my system yhdessä alunperin ostin XP uusia asemia emolevyn jne., ja asentaa kaiken itse.

Tuohon aikaan minulla on ollut sarjanumero XP, mutta en löydä sitä missä tahansa. Jäljennös on, XP Pro-jakelun kanssa uuden PC ", jossa sarjanumero olisi se vain kertoo, että etiketissä on poistanut PC-valmistaja, ja ne olisi liitetty tietokoneeseen

Minun on ollut info mutta se ei ollut tässä asiassa eikä niiden laskun XP.

Kysynkin, onko mahdollista löytää sarjanumero asennus CD: llä?

Hope joku voi auttaa.
Old 10 tammikuu 2009, 06:17
Malware-ryhmän

Moi baxlobs

Järjestelmän rakentaja olisi pitänyt saattaa Aitoustodistuksen joka pitää 25 numeroisen Product Key tietokoneeseesi tapauksessa yleensä joko puolella tapahtuu, tai liittää siihen takaisin tietokoneen. Se näyttää kuvan alla

Quote:
Kysynkin, onko mahdollista löytää sarjanumero asennus CD: llä?
N: o im pelkää ei, järjestysnumero ei ole millään tavoin sidottu CD / DVD: lle. Kuinka vanha tietokone? Jos aitoustodistustarra on todellakin puuttuu haluaisin saada yhteyttä alkuperäiseen myyjät whio toimittanut PC sinulle.

My System: Steves Poraustornin

Processor (s):
AMD Athlon 64x2 6000 +
Emolevy:
ASUS M3N78 Pro
RAM-muisti:
Corsair 4GB Dual Channel
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 8400 GS
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
640GB Western Digital HD
Optinen asema (t):
LG LightScribe
Asia / PSU:
Jäähdytys:
Kanta HSF
Network / Internet:
20MB Virgin Media Broadband
Monitor (t):
Hanns-G 19 "Widescreen
Operating System (s):
Vista Premium 64x
Old 10 tammikuu 2009, 07:07
Uusi Jäsen

Hei,

Kiitos vastauksesta, en tehdä selväksi, mutta olen ostanut kaikki bittiä ja XP Pro alk. overclock.co.uk - valitettavasti nyt haudattu - Olen rakentanut sen itse, joten olen "järjestelmän rakentaja". Kun kokoonpanotiloihin se sitten asennettu XP tyhjästä itseäni, niin kuin sanoin, on ollut sarjapäätettä alun perin.

Jos ei ole yhteyttä CD-ja sarjanumero, miten CD Tiedän, että olet antanut virheellisen sarjapäätettä?
Old 10 tammikuu 2009, 07:20
Malware-ryhmän

Quote:
Jos ei ole yhteyttä CD-ja sarjanumero, miten CD Tiedän, että olet antanut virheellisen sarjapäätettä?

CD doesnt, mutta operaring järjestelmä tarkistaa, onko koodi syöttämällesi on aito ...

Kun alun perin merkitty koodi se on sitten todistettu Microsoftin ja se on sitten sidottu emolevyn (OEM versiot), joka estää koodin käytössä toisella koneella.
Old 10 tammikuu 2009, 07:28
Uusi Jäsen

Joten, jos ei löydä tarra, että on oltava mukana XP alun perin olen kohtaavat ottaa ostaa XP: n uudestaan?
Old 10 tammikuu 2009, 07:33
Malware-ryhmän

Tässä pähkinänkuoressa kyllä. Voit myös rengas Microsoft nähdä onko tapauksessa, jossa he voivat auttaa ensin.
Old 10 tammikuu 2009, 07:39
Uusi Jäsen

Kiitos vastauksista, olen löytänyt tarra, hurraa

Nyt yritä uudelleen.
Old 10 tammikuu 2009, 07:45
Malware-ryhmän

Dont kerro .. se oli sisällä tapauksessa koko lol ... !

Oikeasti, sinun on pidettävä se hieman turvallisempi kiinni sen puolella tai takana laitteesi. Iloinen siitä, että olet löytänyt sen, toivon, kaikki menee hyvin, että uuden laitoksen

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.