![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, Ik heb een vaste schijf defect raakt en ben probeer opnieuw XP installeren op de nieuwe schijf. Wanneer ik mijn systeem samen oorspronkelijk kocht ik XP met nieuwe stations moederbord etc, en geïnstalleerd het allemaal zelf. Op dat moment moet ik hebben het serienummer voor XP, maar ik kan het niet vinden overal. Het exemplaar Ik heb de XP Pro "Voor de distributie van een nieuwe pc" waar het serienummer moet het gewoon zegt dat het label is verwijderd door de pc-fabrikant en moet worden gehecht aan de pc ![]() Ik heb de info maar het was niet op de zaak, noch op de factuur voor XP. Mijn vraag, is het mogelijk om het serienummer op de installatie-cd? Hoop dat iemand kan helpen. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Hi there baxlobs Het systeem bouwer moet hebben de COA die de 25 cijferige productcode op uw computer geval, meestal zowel aan de kant van de zaak, of aan de achterkant van uw computer. Het zal lijken op de afbeelding hieronder ![]() Citaat:
|
| |||
| |||
| Hoi, Bedankt voor het antwoord, heb ik niet duidelijk, maar ik kocht alle bits en XP Pro uit overclock.co.uk - helaas nu ziele - Ik bouwde het zelf, dus ik ben "het systeem bouwer". Na het monteren van het ik dan XP geïnstalleerd vanaf nul mezelf, dus zoals ik al zei had de seriële oorspronkelijk. Als er geen verband is tussen de cd en het volgnummer, hoe de cd weet dat u de verkeerde seriële? |
|
| |||
| |||
| Citaat:
De CD doesnt, maar de operaring systeem zal controleren of de code die u heeft opgegeven, is echt ... Wanneer u oorspronkelijk opgenomen de code is het dan geauthentiseerd bij Microsoft en is vervolgens gebonden in uw moederbord (voor OEM-edities), die zal voorkomen dat de code wordt gebruikt op een ander systeem.
__________________ Trots lid van ASAP & UNITE |
|
| |||
| |||
| Dus, als ik niet kan vinden de sticker die moeten worden geleverd met XP oorspronkelijk ben ik geconfronteerd met onder XP opnieuw te kopen? |
|
| |||
| |||
| In een notendop ja. U kunt ook ring van Microsoft om te zien of er in ieder geval op die zij kunnen helpen eerst.
|
| |||
| |||
| Bedankt voor de antwoorden, ik heb gevonden de sticker, hoera ![]() Zal nu opnieuw proberen. |
|
| |||
| |||
| Dont tell me .. Het was aan de binnenkant van de zaak langs alle lol ... ! Serieus, je moet houden het een beetje veiliger, blijf op de zijkant of de achterzijde van uw toestel. Blij dat je het gevonden hebt, hoop dat alles goed gaat voor de nieuwe installatie
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Het installeren van een nieuwe HD | evilfantasy | Drives & Removable Media | 4 | 26 dec 2008 18:31 |
| Hulp nodig installeren os | Marko | Windows besturingssystemen | 5 | 19 okt 2008 06:39 |
| Installeren van nieuwe HDS in Oude st | DAllmon | Algemeen Hardware Chat | 8 | De 5 augustus 2008 14:24 |
| Vóór de installatie van nieuwe CPU | Blazing933 | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 29 okt 2007 12:20 |
| Thread Tools | |
| |