![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Min Dell-computer er scapped men kan jeg nu købe nye maskiner og indlæse den oprindelige Windows XP Pro på den, cd har OEM CVU. Jeg ønsker ikke en anden Dell nødvendigvis, kan jeg genaktivere cd nøglen og spare mig for at købe præinstalleret software?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Nope, vil det kun være en juridisk kopi på den maskine det var oprindeligt på
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Dell-diske er kun gyldige på Dell-maskiner.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hvis du finder et sted, der vil hjælpe dig handel op fra XP Pro til Vista Business det vil arbejde selv om jeg ved af erfaring
|
|||
|
|||
|
For at være fair, hvis du rippe licensen fra Dell sag og smide den gamle PC du har lov til at passere licens på, tror jeg.
Dette skyldes, at licensen ikke bliver brugt på to pc'er, er det, der overdrages. Men lovligt at kørekort kun kan bruges på en anden Dell maskine, er jeg ret sikker på, at det ikke vil aktivere, på et andet mærke. |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Det kan fungere. Når kun XP Home disk jeg havde var en Dell, jeg læsset det på en ny bygge agter at gøre brug af en ny nøgle på aktivering. Jeg var overrasket, da aktivering var tilladt. Jeg har siden solgt den computer, men med sin egen kopi af XP Pro på den. Men bare fordi det aktiverer, ikke betyder, at det juridiske.
|
|||
|
|||
|
Blot for at sige, at jeg købte emachine og indlæst XP Pro på den, og det virker en behandling.
|