![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Oma Dell tietokone on scapped mutta voin ostaa uuden koneen ja lataa alkuperäisen Windows XP Pro päälle se, cd on OEM CDE. En halua toista Dell välttämättä voin aktivoida CD-näppäintä ja tallentaa itse ostavat valmiiksi ladattu ohjelmisto? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nope, se vain on oikeudellinen kopioi koneen se alun perin on
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dell-levyt ovat voimassa ainoastaan Dellin koneita.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos löytää paikka, joka auttaa sinua kauppaan verrattuna XP Pro ja Vista Business se toimii kuitenkin, tiedän kokemuksesta
| |||
| |||
| On oikeudenmukainen, jos rippaa ajokortin pois Dellin tapauksessa ja heittää pois vanhoja PC saa siirtää lisenssiä, i think. Tämä johtuu siitä, että lisenssi ei käytetä kahteen tietokoneet, sitä siirretään. Mutta oikeudellisesti että lisenssi voidaan käyttää vain toisen Dellin koneen, olen melko varma, että se ei ota toisen merkin. |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se voi toimia. Kun vain XP Home levyn olin oli Dell minun ladattu sen päälle uusi rakentaa aikoo käyttää uuteen sävellajiin aktivointiin. Olin yllättynyt, kun aktivointiaste oli sallittua. Sen jälkeen olen myynyt tietokone, mutta se on oma kopio XP Pro sitä. Kuitenkin vain siksi, että se aktivoituu, ei tarkoita että se on laillista.
| |||
| |||
| Vain sanoa, että ostin emachine ja ladannut XP Pro sitä ja se toimii kuin unelma. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| E Systems kone ei mene ohi windows xp-logo? | windows3001 | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 29th Jan 2009 14:03 |
| Windows 7 beta viive / hidas kone ongelmia | Coolyxxx | Windows-käyttöjärjestelmät | 12 | 13th Jan 2009 19:42 |
| Omat E SYSTEM Windows xp kone painfuly hidas | windows3001 | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 2. Huhtikuu 2008 09:56 |
| Ahh, uuden koneen mennyt t! Ts enintään | Cew27 | Rautatavaran Chat | 9 | 15. Maaliskuu 2008 04:25 |
| Way Back Machine | evilfantasy | Yhteisön News & Chat | 4 | 29th Feb 2008 17:03 |
| Thread Tools | |
| |