![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Mijn Dell-computer is scapped maar kan ik nu nieuwe machine kopen en de belasting van de oorspronkelijke Windows XP Pro op, de cd heeft OEM COB. Ik wil niet dat een andere Dell se, kan ik opnieuw de cd-code en sla mezelf kopen pre-loaded software?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Nee, het zal alleen een wettelijke kopie op de computer was oorspronkelijk op
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Dell schijven zijn alleen geldig op Dell computers.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Als je een plaats die u zullen helpen de handel ten opzichte van XP Pro naar Vista Business is het werk wel, ik weet uit ervaring
|
|||
|
|||
|
Om eerlijk te zijn als u de licentie rip off the Dell zaak en gooi de oude PC u toegestaan om de licentie op, denk ik.
Dit is omdat de vergunning niet wordt gebruikt op twee pc's, het wordt overgedragen. Maar juridisch dat vergunning kan alleen worden gebruikt op een Dell-machine, ik ben vrij zeker dat het zal niet activeren op een ander merk. |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Het kan werken. Als het alleen XP Home disc ik had was een Dell die ik geladen zijn op een nieuw te bouwen van plan om een nieuwe sleutel te activeren. Ik was verrast toen activering is toegestaan. Ik heb sinds verkocht de computer, maar met een eigen kopie van XP Pro op. Maar alleen omdat het activeert, betekent niet dat het legaal is.
|
|||
|
|||
|
Gewoon om te zeggen dat ik gekocht emachine en geladen de XP Pro op en het werkt een verrassing.
|