![]() |
|
| |||
| |||
| Min Dell datamaskinen scapped men kan jeg nå kjøpe ny maskin og laste den opprinnelige Windows XP Pro på den, CD har OEM cde. Jeg ønsker ikke annet Dell nødvendigvis, kan jeg aktivere CD-nøkkelen og lagre selv kjøpe forhåndsinstallert programvare? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nope, det vil bare være en lovlig kopi på maskinen som det opprinnelig ble på
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dell-plater er kun gyldig på Dell maskiner.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du finner et sted som vil hjelpe deg med handel opp fra XP Pro til Vista Business det fungerer selv om, jeg vet av erfaring
| |||
| |||
| For å være rettferdig hvis du rippe tillatelsen av Dell saken og kaste ut de gamle PC kan du passerer konsesjon på, tror jeg. Dette skyldes at tillatelsen ikke brukes på to PCer, er det overføres. Men lovlig at tillatelsen kan bare brukes på en Dell-maskin, er jeg ganske sikker på at det ikke vil aktivere på et annet merke. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kan virke. Når kun XP home plate jeg hadde var en Dell som jeg lastet det på en ny build tenkt å bruke en ny nøkkel til aktivering. Jeg ble overrasket da aktivisering var tillatt. Jeg har siden solgt på nytt, men med sin egen kopi av XP pro på den. Men bare fordi det aktiverer, betyr ikke det er lovlig.
| |||
| |||
| Bare å si at jeg kjøpte emachine og lastet XP pro på den og det fungerer en godbit. |