vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Syy Näytön asetukset muuttaminen?

Reply

Thread Tools
Old 2. Syyskuu 2007, 01:03
Uusi Jäsen

Default Syy Näytön asetukset muuttaminen?

Hei kaikki, Tämä on todennäköisesti yksinkertainen kysymys kuin kokemusta tietokoneista mutta haluaisin suuresti apuanne tämän ärsyttävää kaikumerkki minun laptop. Niiden kahden viime päivän joka kerta olen kytketään minun kannettavaa tietokonetta näytössä on muuttunut erittäin suuret kuvakkeet ja näytön resoluutio on muuttunut from1024 x768 pikseliä tehdään alhaisimpaan päätöslauselmaa. Minulla on mennyt Ohjauspaneeli / Näyttö / Asetukset ja muuttaa asetukset takaisin siihen, mitä niiden pitäisi olla. Mutta sama asia tapahtuu, kun seuraavan kerran olen kytkin. Se ei ole koskaan ennen tapahtunut, ja vaikka helppo ratkaista, on ärsyttävää. Voiko kukaan auta? Monet kiitokset.
Old 2. Syyskuu 2007, 01:33
Moderator Group

Teitkö asentaa mitään noin kun tämä alkoi tapahtuu?
Old 2. Syyskuu 2007, 02:51
Uusi Jäsen

Ei, en ole asentanut mitään uutta ohjelmistoa.
Old 2. Syyskuu 2007, 20:14
Jäsen

wat oli viimeinen ohjelmisto tht u asennettu. ja yritä skannaus ur pakoll virusten varalta.
Old 3. Sep 2007, 01:31
Uusi Jäsen

Paljon kiitoksia neuvoista. Se on aika kauan, koska olen asentanut mitään uusia ohjelmia. I suorittaa päivittäin Anti-Virus (nyökkäys 32) skannaa ja myös SuperAntiSpyware, Spybot ja Windows Defender skannaa. Ei näytä mitään ongelmia.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Ei voi asettaa näytön asetukset useita näyttöjä Ballnplaya Windows-käyttöjärjestelmät 0 6. Jun 2009 15:23
Space otettu ilman mitään syytä? don87 Windows-käyttöjärjestelmät 11 26th Feb 2009 19:22
Näyttöasetukset muutoksen jälkeen uudelleen käynnistyksen P5200 General Software Chat 7 28th Oct 2008 19:57
Näytön asetukset devita23 Graphics Cards & Näytöt 1 11. marraskuu 2007 06:18
Muuttaminen asetuksia CPU fan * PLEASE HELP * Rekt CPUs, Emolevyt & RAM 6 30 Sep 2007 13:15
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.