![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallo iedereen, Dit is waarschijnlijk een simpele vraag aan die ervaring hebben met computers, maar ik zou het zeer waarderen uw hulp om deze vervelende blip op mijn laptop. Voor de afgelopen twee dagen elke keer als ik mijn laptop hebt ingeschakeld op de display is veranderd tot zeer grote iconen en de schermresolutie is from1024 x 768 pixels veranderd in de laagste resolutie. Ik ben gegaan Configuratiescherm / Beeldscherm / Instellingen en veranderde de instellingen terug naar wat ze zouden moeten zijn. Maar hetzelfde gebeurt de volgende keer dat ik in te schakelen. Het is nooit gebeurd en hoewel eenvoudig op te lossen, is vervelend. Can anyone please help? Many thanks. |
|
| |||
| |||
| Heb je iets te installeren rond de tijd begon dit gebeurt? |
|
| |||
| |||
| Nee, ik heb niet geïnstalleerd geen nieuwe software. |
|
| |||
| |||
| Wat was de laatste software tht u geïnstalleerd. en probeer ur comp scannen op virussen. |
|
| |||
| |||
| Hartelijk dank voor uw advies. Het is nogal een tijdje geleden installeerde ik een nieuwe software. Ik loop dagelijks Anti Virus (NOD 32) scans, en ook SuperAntiSpyware, Spybot en Windows Defender scant. Geen show eventuele problemen. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Kunt geen weergave-instellingen voor meerdere beeldschermen | Ballnplaya | Windows besturingssystemen | 0 | Van de 6 juni 2009 15:23 |
| Ruimte in beslag genomen zonder reden? | don87 | Windows besturingssystemen | 11 | 26 feb 2009 19:22 |
| Weergave-instellingen wijzigen na opnieuw opstarten | P5200 | Algemene programmatuurnoot Chat | 7 | 28 okt 2008 19:57 |
| Beeldscherminstellingen | devita23 | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 11 nov 2007 06:18 |
| Het wijzigen van de instellingen van de CPU-fan * PLEASE HELP * | Rekt | CPUs, Moederborden & RAM | 6 | 30e sep 2007 13:15 |
| Thread Tools | |
| |