mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Grunnen til Skjerminnstillinger Endre?

Reply

Thread Tools
Old 2dre Sep 2007, 01:03
New Member Group

Default Grunnen til Skjerminnstillinger Endre?

Hei alle, Dette er trolig et enkelt spørsmål til de erfarne i datamaskiner, men jeg vil veldig mye setter pris på din hjelp til denne irriterende Blip på min bærbare. For de siste to dager hver gang jeg har slått meg laptop på displayet er endret til svært store ikoner og skjermoppløsningen er endret from1024 x768 piksler til laveste oppløsning. Jeg har gått til Kontrollpanel / Vis / Innstillinger og endret innstillingene tilbake til hva de skal være. Men det samme skjer neste gang jeg slår på. Det har aldri skjedd før, og selv om enkle å løse, er irriterende. Kan noen vennligst hjelpe? Many thanks.
Old 2dre Sep 2007, 01:33
Moderator Group

Visste du installere noe omkring tidspunktet denne gang skjer?
Old 2dre Sep 2007, 02:51
New Member Group

Nei, jeg har ikke installert ny programvare.
Old 2dre Sep 2007, 20:14
Medlem Group

wat var siste programvare tht u installert. og prøv skanning ur komp for virus.
Old 3dje sep 2007, 01:31
New Member Group

Mange takk til deres råd. Det er lenge siden jeg installerte ny programvare. Jeg kjører daglig Anti Virus (blunde 32) skanner, og også SuperAntiSpyware, Spybot og Windows Defender skanner. Ingen viser noen problemer.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Kan ikke angi visningsinnstillinger for flere skjermer Ballnplaya Windows-operativsystemer 0 6 juni 2009 15:23
Space tatt opp uten grunn? don87 Windows-operativsystemer 11 26 februar 2009 19:22
Displayinnstillinger endring etter re-boot P5200 General Software Chat 7 28 oktober 2008 19:57
Skjerminnstillinger devita23 Kabinetter & Skjermer 1 11 nov 2007 06:18
Endre innstillinger for CPU vifte * Hjelp * Rekt CPUer, Hovedkort & RAM 6 30nde sep 2007 13:15
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.