![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle, Dette er trolig et enkelt spørsmål til de erfarne i datamaskiner, men jeg vil veldig mye setter pris på din hjelp til denne irriterende Blip på min bærbare. For de siste to dager hver gang jeg har slått meg laptop på displayet er endret til svært store ikoner og skjermoppløsningen er endret from1024 x768 piksler til laveste oppløsning. Jeg har gått til Kontrollpanel / Vis / Innstillinger og endret innstillingene tilbake til hva de skal være. Men det samme skjer neste gang jeg slår på. Det har aldri skjedd før, og selv om enkle å løse, er irriterende. Kan noen vennligst hjelpe? Many thanks. |
|
| |||
| |||
| Visste du installere noe omkring tidspunktet denne gang skjer? |
|
| |||
| |||
| Nei, jeg har ikke installert ny programvare. |
|
| |||
| |||
| wat var siste programvare tht u installert. og prøv skanning ur komp for virus. |
|
| |||
| |||
| Mange takk til deres råd. Det er lenge siden jeg installerte ny programvare. Jeg kjører daglig Anti Virus (blunde 32) skanner, og også SuperAntiSpyware, Spybot og Windows Defender skanner. Ingen viser noen problemer. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Kan ikke angi visningsinnstillinger for flere skjermer | Ballnplaya | Windows-operativsystemer | 0 | 6 juni 2009 15:23 |
| Space tatt opp uten grunn? | don87 | Windows-operativsystemer | 11 | 26 februar 2009 19:22 |
| Displayinnstillinger endring etter re-boot | P5200 | General Software Chat | 7 | 28 oktober 2008 19:57 |
| Skjerminnstillinger | devita23 | Kabinetter & Skjermer | 1 | 11 nov 2007 06:18 |
| Endre innstillinger for CPU vifte * Hjelp * | Rekt | CPUer, Hovedkort & RAM | 6 | 30nde sep 2007 13:15 |
| Thread Tools | |
| |