mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Anledning till Displayinställningar Byta?

Reply

Thread Tools
Old 2 September 2007, 01:03
New Member Group

Hej alla, är detta troligen en enkel fråga till dem som har erfarenhet av datorer men jag skulle verkligen uppskatta din hjälp med detta irriterande blip på min laptop. De senaste två dagarna varje gång jag har bytt min laptop på displayen har förändrats till mycket stora ikoner och skärmupplösningen har ändrats from1024 x768 pixlar som lägsta upplösning. Jag har gått in i Kontrollpanelen / Bildskärm / Inställningar och ändrat inställningarna tillbaka till vad de borde vara. Men samma sak händer nästa gång jag sätter på. Det har aldrig hänt förut och även enkel att lösa, är irriterande. Can anyone please help? Många tack.
Old 2 September 2007, 01:33
Moderator-gruppen

Har du installerat något runt den tidpunkt när detta började hända?
Old 2 September 2007, 02:51
New Member Group

Nej, jag har inte installerat några nya program.
Old 2 September 2007, 20:14
Ledamot Gruppen

wat var den senaste programvaran tht u installerat. och försöker scanning ur comp efter virus.
Old 3 september 2007, 01:31
New Member Group

Hjärtligt tack för ditt råd. Det är ganska länge sedan jag installerat några nya program. Jag kör dagligen Anti Virus (Nod 32) genomsökningar, samt även SUPERAntiSpyware, Spybot och Windows Defender scans. Ingen visar några problem.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.