vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Recovery levy kysymys, käyttöjärjestelmän tai ei!

Reply

Thread Tools
Old 15 marraskuu 2007, 07:45
Jäsen

Hei, näyttää olevan jonkinlaista sekaannusta, kun olen yrittänyt löytää vastaus tähän niin ajatteli I'd kysyä. Minulla on 4 vuotta vanha Compaq Presario R3000 ja olen juuri korvata kiintolevylle. Tarkoittaako tämä, en voi asentaa XP: n kanssa hyödyntämistä levyt kuin siitä, mitä voin kertoa elpyminen ei ole sama kuin asennus. Tarkoittaako tämä sitä, että Compaq alusten käyttöjärjestelmä on partioned suojattu osa ajaa ja jos se on niin se ei ole tarkkoja myydä tietokone, jossa se tulee XP: n, pitäisi lukea, että kovalevy tulee XP asennettu ja ei tietokoneeseen. Vaikka olen vain aio käyttää umbuntu koskevasta uudesta ajaa se niggles minulle ja ihmetteli jos Compaq vielä velvoitetta toimittaa minulle XP-levyjä, koska se on niiden asema, joka on epäonnistunut. Ihmettelen, jos joku muu on kokenut tämän skenaarion .... Kiitos
Old 15 marraskuu 2007, 08:01
Moderator Group

Soita Compaq ja kertoa heille, sinulla on oltava Operating System Disk.

Ne voivat periä meriliikenneyhtiön mutta voit silti saada sitä. Sinulla on oltava sarjanumero pois tietokoneeseen.

Old 15 marraskuu 2007, 08:08
Jäsen

Kiitos niin paljon, appreciated!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.