mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Recovery disk spørsmålet, operativsystemet eller ikke!

Reply

Thread Tools
Old 15nde Nov 2007, 07:45
Medlem Group

Hei, Det ser ut til å være noen misforståelser når jeg har blitt prøver å finne svar på dette så tenkte jeg skulle spørre. Jeg har en 4 år gamle Compaq Presario R3000 og jeg er bare om å bytte ut harddisken. Betyr dette at jeg ikke kunne installere XP med utvinning disker som det jeg kan fortelle utvinning er ikke det samme som installasjon. Betyr dette at Compaq leveres med operativsystemet på en partioned beskyttet del av stasjonen, og hvis dette er så det er ikke riktig å selge datamaskinen om den kommer med XP, skal det stå at harddisken leveres med XP installert, og ikke datamaskinen. Selv om jeg bare skal bruke umbuntu på den nye stasjonen det niggles meg og lurte på om Compaq fortsatt har en forpliktelse til å forsyne meg med XP disker, så er det deres stasjon som har sviktet. Jeg lurer på om noen andre har opplevd dette scenariet .... Takk
Old 15nde Nov 2007, 08:01
Moderator Group

Ring Compaq og fortelle dem trenger du Operativsystem Disk.

De kan lade frakt men du kan fortsatt få det. Trenger du serienummeret ut av datamaskinen.

Old 15nde Nov 2007, 08:08
Medlem Group

Takk så mye, takk!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.